Gå til innhold

ATI Radeon 9700 på lager hos Quad!!


Spaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spaz: Er det bulk utgaven fra Quad du har?

Bestilte nettopp kortet der, håper det ikke er så sinnsykt lang leveringstid...

 

"ATI AGP Radeon 9700 PRO, 128MB DDR, AGP 8x, Bulk

Kortet er originalt kort fra ATI. Radeon 9700 leveres med driver CD, DVI adapter, video-kabel og phono-S-video overgang. TV-ut, DirectX 9, 400MHz RAMDAC, 325MHz GPU, 310MHz DDR minne."

 

...DirectX 9, noen som vet når den kommer?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-05 21:31, KinderEgg skrev:

Spaz: Er det bulk utgaven fra Quad du har?

Bestilte nettopp kortet der, håper det ikke er så sinnsykt lang leveringstid...


"ATI AGP Radeon 9700 PRO, 128MB DDR, AGP 8x, Bulk

Kortet er originalt kort fra ATI. Radeon 9700 leveres med driver CD, DVI adapter, video-kabel og phono-S-video overgang. TV-ut, DirectX 9, 400MHz RAMDAC, 325MHz GPU, 310MHz DDR minne."


...DirectX 9, noen som vet når den kommer?



 

Ja, det det kortet jeg har. Eneste som ikke følger med er den originale ATI esken, men hvem trenger vel den? Directx 9.0 er foreløping utsatt til november

Lenke til kommentar

Jau,

Jeg ringte å fikk ordnet det på flekken !

SUPER kundeservice har dem. Jeg fikk det 18. kortet av de 20 som de hadde bestilt :smile: heldige meg ass :smile:

Kommer på Lørdag ! gleder meg STORT ! Jeg forstår bare ikke hvorfor dem ikke tar inn sånn 100-200kort når dem ER den første webshoppen i norge som selger kortet ! ! ! Jeg synes også det er bra at prisen ble holdt under 4000kr

Lenke til kommentar

ATI har problemer i startfasen med å produsere nok ATI Radeon 9700 Pro skjermkort. Etterspørselsen er jo helt enorm. Derfor har ikke Quad muligheten til å importere drøssevis med skjermkort. De kommer litt etter litt i små "batches"

 

ATI Radeon 9700 BBA? Mener du BGA? Det står for "Ball Grid Array"

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-05 17:53, oyvinder skrev:

Takk for kjapt svar.

Er det mulig å stille inn pal tv-ut, eller har du kun ntsc-ut ?


 

Fra http://mirror.ati.com/products/pc/radeon97...pro/faq.html#11

 

Q11: What TV standards are supported by ATI RADEON™ 9700 PRO graphics boards?

A11:

 

The initial RADEON™ 9700 PRO boards are shipped with support for both PAL and NTSC standards. However, the default TV out setting is NTSC and the user will need to change the default settings to PAL in the Display Properties settings of Windows.

 

I morgen kommer kortet mitt :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Supradog skrev:

Spaz, åssen er støyen?

Mener å ha lest at vifta på Ati 9700pro kortene skulle lage 61db?


Hei!

Ville bare si att dette kortet ikke bråker mer en ca 25-31 DB. Jeg har også ett R8500 og støyen fra R9700 kortet er litt høyere og kortet skaper noe mer resonans en det gamle kortet. Jeg har selv fått meg dette kortet for bare noen få timer siden å det virker som et bra skjermkort.

Mvh

Morten Dahl

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-06 00:50, Supradog skrev:

Spaz, åssen er støyen?

Mener å ha lest at vifta på Ati 9700pro kortene skulle lage 61db?

Hvis du ikke kjører 7k deltavifte kan det jo gjøre boksen din litt mer støyende.


 

Jeg er enig med morta. Vifta bråker litt mer enn Radeon 8500 kortet, men vil ikke tro det bråker mer enn ca. 30db. Grunnen er at vifta spinner mye fortere enn på Radeon 8500. Det må jo litt kjøling til dette beistet på 110 milloner transistorer.

 

[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-09-06 06:35 ]

Lenke til kommentar

Idag tidlig fikk jeg kortet mitt, og jeg syns ikke det bråker i hele tatt. Nå kan det vel ha noe å si at jeg har Dual med 15k rpm SCSI disk, så det blir en del viftestøy uansett. Det lille jeg rakk og teste før jeg sprang på forelesning virker bra. Bare det snart kommer Linux-driver... Funker fint med VESA-driveren til X, men det holder jo ikke i lengden.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-06 11:40, stianj skrev:

Idag tidlig fikk jeg kortet mitt, og jeg syns ikke det bråker i hele tatt. Nå kan det vel ha noe å si at jeg har Dual med 15k rpm SCSI disk, så det blir en del viftestøy uansett. Det lille jeg rakk og teste før jeg sprang på forelesning virker bra. Bare det snart kommer Linux-driver... Funker fint med VESA-driveren til X, men det holder jo ikke i lengden.


 

ATi har lansert drivere for X til Linux =) Sjekk sia dems. (www.ati.com for de ignorante :wink:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...