Gå til innhold

Trenger et bil spill og et skyte spill til xbox360


twicedice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
COD2. Hverken PGR3 eller NFS.

Vent på Ridge Racer 6 som kommer om ikke så lenge.

5262039[/snapback]

Det kommer jo helt helt an på om du liker den typen spill, PGR3 og Ridge Racer 6 er nok ganske forskjellige, i Ridge Racer kan du f.eks trekke i håndbrekket og svinge til venstre i en høyeresving uten å kræsje i ytterkanten av svingen, tape fart gjør du heller ikke. :p

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 3 fps til launch, altså fredag. COD2 har jeg runnet, men for et spill :dribble: PDZ la jeg fra meg etter en halvtime :dontgetit: var for kjedelig altså... kjøpte også condemned, som var drittskummelt :cry: det jeg har turt å spille av d har vært veldig bra da :p men anbefaler helt klart Call of Duty 2 :innocent:

Lenke til kommentar

Hm COD2 virker jo som en god knall

skal sjekke opp condemned men, hva gir mest underholdning av NFS og PGR ?

Og er grafikken på NFS noe stort bedre fra vanlig xbox til 360?

Er ute etter bare to spill har bursdag om 2 dager så skulle få ett fra far og ett fra mor ;)

 

*OT: Hvorfor i faen lukter det svidd fra tven! :blink: *

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg har aldri vært noen veldig stor fan av bilspill på konsoll før jeg prøvde PGR3, og jeg ble hekta. Det er en utrolig god blanding av simulator og arkade, og passer meg egentlig utmerket.

 

Både Ridge Racer 6 og NFS: Most Wanted er mer arkade-orienterte, men det er såvidt jeg har fått med meg på reviews også gode spill.

Uansett, innen bilspill holder jeg en solid knapp på PGR3!

 

Og jeg vil anbefale deg å gjøre opp din egen mening om PDZ - jeg tror veldig mange får et dårlig førsteinntrykk av dette spillet - noe jeg selv gjorde, men etter å ha lekt rundt på Live og i Co-op fant jeg ut at dette spillet er utrolig morsomt. Bare våpenmodellene og ikke minst våpenlydene er fantastiske, det føles så utrolig herlig å smelle av en hagle i hode på tilfeldig forbipasserende i det spillet.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...