Gå til innhold

Nytt WoW medlem


Anbefalte innlegg

Hei allesammen, skal spille på serveren Burning Blade, mange norske der.

 

Ivertfall... her er noen morsomme wow filmer, kanskje dere har sett dem. :p

 

http://media.putfile.com/the-hosting-on-wow

 

Det jeg har forstått av denne er at det er en kar som har lett etter ett sett i 2 måneder så får en annen kar det før han etter 2 uker. Liker all banningen, "wicked" hehe.

 

http://www.dumpalink.com/media/1122460549/...rld_of_Warcraft

 

"OH you touch my tralala"

 

http://x500.putfile.com/videos/b1-19100101925.wmv

 

Fett WoW sang.. og film.. litt rar da.. "Cyber sex" er alt jeg har å si...

 

Si ifra hvis noen av dere spiller på Burning Blade da.

Skal bli Undead Rogue... :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett så er det utrolig dumt av deg å begynne på Burning Blade. Den er allerede full, så du må sitte mye i kø. Finn deg heller en annen server, det er nok av nordmenn på de også. Lightning Blade er en av de og den er på normal population sist jeg sjekka.

 

Bah dobbel post. hvordan får jeg sletta den ene?

Endret av C-Style
Lenke til kommentar
Uansett så er det utrolig dumt av deg å begynne på Burning Blade. Den er allerede full, så du må sitte mye i kø. Finn deg heller en annen server, det er nok av nordmenn på de også. Lightning Blade er en av de og den er på normal population sist jeg sjekka.

 

Bah dobbel post. hvordan får jeg sletta den ene?

5263112[/snapback]

du slår ikke min 4dobbel post :)

Lenke til kommentar
Jaja, velkommen til WoW kimern9, bare å si ha det bra til ditt gamle (muligens) sosiale liv;)

5260976[/snapback]

 

 

:yes: Hade gamle liv :whistle:

 

Er det ofte de legger ut nye servere nå, hørte om 4 nye servere for noen uker siden, vet ikke helt om det var US versjonen eller EU. Sendte nettopp ett spørsmål om å spille på US versjonen til kundeservicen på Blizzard og de sa at de ikke tillatte dette på denne tiden, men kanskje i fremtiden for å gi den beste kundeservicen. Men vis jeg hadde kjøpt spillet fra utlandet anbefalte han meg å sende det tilbake og få pengene fordi man ikke kan spille WoW US fra Norge. men kanskje dere vet mere om dette... Liker best å spille med folk fra USA når jeg først spiller...

 

Takker for alle positive svar og alle utfordrende trusler fra level 60 gankere på Burning Blade :tease:

Lenke til kommentar
hvordan fikk man de damene nude? show me!

5260914[/snapback]

 

Hvis spille mappen har ini filer så må du vel laste ned noen patches fra noen privat folk som lager egne patcher for nakne kropper. Vet ikke helt. Men bare vis modellene av characterene er laget som ini filer.. Er ikke sikker om det er lov heller, noen spill tillater dette for at spillerne ikke skal bli plaget av sterk lysglimt grafikk etc.. men kanskje ikke WoW? Hadde vært fett med nakne damer ja. :D Men da må det eventuelt bare være Elf og Human da.. Vil gjerne ikke se resten av dame rasene nakne.. haha. nasty.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...