Gå til innhold

Call Of Duty 2 til Xbox360


LarZen

Anbefalte innlegg

Vel jeg leverte tilbake Perfect Dark Zero da spillet er trykt på en defekt plate. Så jeg gikk for et spill som ingen har problemer med.

 

Og pokker for et bra spill! Altså jeg tenkte at jeg må vel gå for PDZ da det er et ekslusivt spill for Xbox360 og må jo være bra.

 

Men etter å ha spilt PDZ så må jeg si at COD2 er spillmessig,lyd,gfx og helhetsintrykket er så UTROLIG mye mye bedre altså!

 

Di to spillene kan bare ikke sammenlignes.....for et utrolig bra sammensatt spill.

 

Så om du lurer på et fps spill så sjekk ut COD2, du kommer garantert ikke til å bli skuffa.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte også på bytte PDZ mot COD2. Ikke fordi PDZ er defekt eller noe men fordi jeg ikke syns det var noe kult.

Da må jeg vel på EB games tenker jeg..

Noen som vet hva jeg kan få for PDZ der? Har ikke akkurat slitt ut skiva for å si det sånn..

 

edit:leif

Endret av JonTj
Lenke til kommentar
pdz på live er jo driitrått da..hørte at cod2 blir bare det samme hele tiden, gå sidelengs og skyte..for lite triks..

5259168[/snapback]

 

Ja jeg har hørt også at Live biten til COD2 er ikke allverdens. Men COD2 er vel egentlig ikke et spill en kjøper for Live biten.

 

Her er det singelplayer biten som er fokus, og det leverer så det holder. :)

Lenke til kommentar
Jeg tenkte også på bytte PDZ mot COD2. Ikke fordi PDZ er defekt eller noe men fordi jeg ikke syns det var noe kult.

Da må jeg vel på EB games tenker jeg..

Noen som vet hva jeg kan få for PDZ der? Har ikke akkurat slitt ut skiva for å si det sånn..

 

edit:leif

5259149[/snapback]

 

 

599 skal de ha for spillet.. Og så lenge cdn er perfekt, og det er innenfor 10 dager så får du byttet mot alt annet,,,

Lenke til kommentar
Jeg tenkte også på bytte PDZ mot COD2. Ikke fordi PDZ er defekt eller noe men fordi jeg ikke syns det var noe kult.

Da må jeg vel på EB games tenker jeg..

Noen som vet hva jeg kan få for PDZ der? Har ikke akkurat slitt ut skiva for å si det sånn..

 

edit:leif

5259149[/snapback]

 

Har du kjøpt det på EBGames kan du bytte det der innen 10 dager å få pengene tilbake eller nytt spill.

 

Har du derimot kjøpt det et annet sted gir de deg 1/3 av det de selger det for. Er vel nærliggende å tro at de ville solgt dette brukt for 499-549 og da ville du ant. fått 160-180 for det...

Lenke til kommentar
Vel jeg leverte tilbake Perfect Dark Zero da spillet er trykt på en defekt plate. Så jeg gikk for et spill som ingen har problemer med.

 

Og pokker for et bra spill! Altså jeg tenkte at jeg må vel gå for PDZ da det er et ekslusivt spill for Xbox360 og må jo være bra.

 

Men etter å ha spilt PDZ så må jeg si at COD2 er spillmessig,lyd,gfx og helhetsintrykket er så UTROLIG mye mye bedre altså!

 

Di to spillene kan bare ikke sammenlignes.....for et utrolig bra sammensatt spill.

 

Så om du lurer på et fps spill så sjekk ut COD2, du kommer garantert ikke til å bli skuffa.

5259118[/snapback]

 

Hvordan er det i forhold til BF2:MC? Mener ikke om det er bedre eller dårligere, men i gameplay, hvordan føles det liksom?

Lenke til kommentar
Vel jeg leverte tilbake Perfect Dark Zero da spillet er trykt på en defekt plate. Så jeg gikk for et spill som ingen har problemer med.

 

Og pokker for et bra spill! Altså jeg tenkte at jeg må vel gå for PDZ da det er et ekslusivt spill for Xbox360 og må jo være bra.

 

Men etter å ha spilt PDZ så må jeg si at COD2 er spillmessig,lyd,gfx og helhetsintrykket er så UTROLIG mye mye bedre altså!

 

Di to spillene kan bare ikke sammenlignes.....for et utrolig bra sammensatt spill.

 

Så om du lurer på et fps spill så sjekk ut COD2, du kommer garantert ikke til å bli skuffa.

5259118[/snapback]

 

Hvordan er det i forhold til BF2:MC? Mener ikke om det er bedre eller dårligere, men i gameplay, hvordan føles det liksom?

5263291[/snapback]

 

Finnes BF2:MC til 360? Har hørt at det skal komme, men ikke enda visstnok...

 

Kan man forøvrig bruke xbox utgaven på 360?

Lenke til kommentar
Vel jeg leverte tilbake Perfect Dark Zero da spillet er trykt på en defekt plate. Så jeg gikk for et spill som ingen har problemer med.

 

Og pokker for et bra spill! Altså jeg tenkte at jeg må vel gå for PDZ da det er et ekslusivt spill for Xbox360 og må jo være bra.

 

Men etter å ha spilt PDZ så må jeg si at COD2 er spillmessig,lyd,gfx og helhetsintrykket er så UTROLIG mye mye bedre altså!

 

Di to spillene kan bare ikke sammenlignes.....for et utrolig bra sammensatt spill.

 

Så om du lurer på et fps spill så sjekk ut COD2, du kommer garantert ikke til å bli skuffa.

5259118[/snapback]

 

Hvordan er det i forhold til BF2:MC? Mener ikke om det er bedre eller dårligere, men i gameplay, hvordan føles det liksom?

5263291[/snapback]

 

Finnes BF2:MC til 360? Har hørt at det skal komme, men ikke enda visstnok...

 

Kan man forøvrig bruke xbox utgaven på 360?

5263648[/snapback]

 

Det kommer men vet ikke når. Har ikke prøvd å bruke xbox utgaven på 360 men det er bare å prøve. Det er drit gøy.

Lenke til kommentar

5263648[/snapback]

 

Det kommer men vet ikke når. Har ikke prøvd å bruke xbox utgaven på 360 men det er bare å prøve. Det er drit gøy.

5264654[/snapback]

 

Prøvde det i går. Det fungerte desverre ikke. Så det er vel nærliggende å tro at de ikke gidder å lage en emulator til dette, da det allikvel kommer et nytt senere, som nå ser ut til å være i mars 06 iflg ToTheGame... :cry:

 

Hadde det på xbox, men byttet det inn, da jeg hørte at det skulle komme et nytt et til 360... Og det er jeg vel egentlig glad for nå mtp at det ikke funker på 360

Endret av superted81
Lenke til kommentar
Liff off-topic, men jeg synes ikke cod2 til 360 var så bra. Grafisk sett, og sannsynligvis spillemessig også pga mus/tastatur, synes jeg Pc-versjonen er klart overlegen. Rart at de ikke har klart å utnytte 360-en bedre enn dette.

5263274[/snapback]

 

Eneste jeg ser "negativt" med COD2 er at det er en port, altså ikke et spill som er opprinelig laget for X360. For hadde det vært det så hadde det nok garantert vært enda bedre.

 

Og X360 er en konsoll...du er faktisk inne på Konsoll forum biten nå så å skrive at det er negativt pga du ikke kan bruke mus/tastatur funker bare ikke her i gården altså. Da får du klikke deg inn på Pc biten av forumet. :tease:

Lenke til kommentar
pdz på live er jo driitrått da..hørte at cod2 blir bare det samme hele tiden, gå sidelengs og skyte..for lite triks..

5259168[/snapback]

 

Ja jeg har hørt også at Live biten til COD2 er ikke allverdens. Men COD2 er vel egentlig ikke et spill en kjøper for Live biten.

 

Her er det singelplayer biten som er fokus, og det leverer så det holder. :)

5259181[/snapback]

Respekterer din mening, men det er fryktelig synd for COD2 sin del at online-biten ble såpass slaktet som den ble til 360. Det var faktisk grunnen til at jeg valgte PDZ over COD2, nettopp Live-biten, for er det noe PDZ virkelig briljerer i så er det det. Selv spilt gjennom COD2 til PC og såvidt jeg vet er singleplayer campaign på begge versjoner identiske bare med litt bedre grafikk og flyt på 360 versjonen. Men det som jeg syns var gøy med COD2 til PC var selve online delen, der kunne jeg sitte i flere timer i strekk. Men på 360'en blir det jo maks 4on4, noe som er alt alt for lite for å ha det noe spesielt gøy i forhold til pc-versjonen hvor det kan være 16on16 og kanskje mer.

 

Men som sagt syns ikke COD2 var så alt for imponerende story-mode, da syns jeg tidligere Medal Of Honor spill har vert mye mye bedre.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Som fersk live spiller så må jeg si at COD2 er utrolig fett da! Ligge som sniper og plukke ned et par spillere før en henter hagla og druser på. Særlig team deathmatch med andre norske på laget.

 

Mye teite folk en møter da - særlig amerikanere under 10 år...

 

Synd en ikke kan velge folk en vil spille mot - går rykter om at dette skal kunne fikses gjennom en patch - noen som vet noe om dette?

 

Gamertag - Teldar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...