Gå til innhold

Hvor gammel er komplett.no i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, noen som vil svare riktig på julekalenderen til komplett i dag? ;) Jeg prøvde å lese rundt på siden dems litt fort, men fant ikke fram til noe. Jeg kan huske å ha handlet fra dem for 5 år siden, men på den tiden så vet jeg ikke noe om hvor lenge de hadde holdt på. Jeg bare tippet 10 år. Kanskje noen andre her gadd å lete litt mer enn meg.

Lenke til kommentar

sjekk linken som viser de gamle sidene til komplett. står at det ble opprettet i 1995.

 

Vi er i dag en bedrift med 10 heltids-ansatte, hvorav 2 personer holder til i vår Bergensavdeling, og de resterende 8 arbeider ved vårt hovedkontor i Sandefjord. Selskapet ble etablert i begynnelsen av 1995, og hadde første år en omsetning på ca.4 mill. kroner. I 1996 øket omsetningen til imponerende 24 millioner kroner! For 1997 budsjetterer vi med en omsetning på 50 millioner kroner inkl.mva. Dette er meget bra, og vi er blant de største i Norge innen vår nisje.

 

Grunnlaget for at vi klarer å ha så stor vekst, er at vi har gode priser og gode produkter. Som hovedleverandør bruker vi Santech ASA i Sandefjord, ett selskap som har gjort det bra p.g.a. en stor grad av seriøsitet og gode rutiner. Nær beliggenhet til disse har gitt oss ett bra samarbeid, som har hjulpet oss til å kunne tilby våre produkter til gode priser til enhver tid. Vi ser også endel fordeler for våre kunder ved å bruke Santech og andre solide samarbeidspartnere som leverandører, da dette gir gode garanti- ordninger dersom det er feil på ett produkt.

 

Komplett Data har i dag butikker i Sandefjord og Bergen, samt postordre- og WEB-shop med beliggenhet i Sandefjord. Butikker i Tønsberg og i Skien/Porsgrunn er under etablering, og vi regner med at disse er i drift senest i Mars 1997. Endel andre avdelinger andre steder i landet er også under planlegging. Det er også endel andre data-forhandlere i Norge som selger våre produkter, hvor vårt PC-merke Western Tech Computers samt ATC- produktene er de mest populære.

 

Dersom du ønsker å bestille varer for utsending med posten, må du henvende deg til vår avdeling i Sandefjord. Bestillinger kan gjøres via telefon til vårt ordrekontor i Sandefjord med telefonnummer 33 47 73 74, eller på telefax 33 47 80 76, via E-mail på [email protected] eller ved hjelp av butikken du er inne i nå.

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...