Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!

B4stian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må være Hitman+ for å ta russisk rullett, skjønner ikke hvorfor de har den funksjonen engang...

(Pirke,pirke, det er "hele" fem millioner man kan tjene).

Men absolutt en kjekk mulighet til å bli kvitt brukeren din raskt og effektivt :)

Skrevet

Det er jo russisk rullett :p Én kule, en seksløper. Trekker du av og blir skutt sier resultatet seg selv ;) Dvs 1/6 sjanse for å dø, 5/6 for å overleve og stikke av med 5 millioner. Hvis du virkelig digger å spille NM ville jeg altså ikke anbefalt deg å ta rulletten :p

Skrevet (endret)

Seriøst, orker ikke mer ass :p

Jobba såååå mye for å få så bra økonomi også må jeg starte heeeelt på nytt... Da blir det heller BF2 ass

Edit: hvis noen har lyst på 60p kan de sende 60kr til kontoen min (irl) også får de de siste poenga jeg har

Endret av hansakebab
Skrevet
Det er jo russisk rullett :p Én kule, en seksløper. Trekker du av og blir skutt sier resultatet seg selv ;) Dvs 1/6 sjanse for å dø, 5/6 for å overleve og stikke av med 5 millioner. Hvis du virkelig digger å spille NM ville jeg altså ikke anbefalt deg å ta rulletten :p

5606590[/snapback]

Men hva skjer? Er det bare å skrive inn passordet ditt og få meldingen "Du døde" eller "Du vant"?

Skrevet
1/6 sjanse til å dø, 5/6 sjanse til å tjene 4 millioner.

Absolutt piss med andre ord.

5606519[/snapback]

Er 5 mill man kan tjene på det faktisk.

Jeg døde på 3. forsøk.

Spillet får ut på at du spinner en revolver med en kule (av 6 mulige) også får vi svar på om du overlever eller ei.

Taper du er du død i spillet.

Skrevet

Mistet nå nylig en Mercedes (er på Helsinki-oppdraget igjen), selv om jeg hadde sendt den til Moskva.

Orker ikke å spille når det er så tregt.

Jaja, BF2 med ny patch er nok å foretrekke.

Skrevet (endret)

skal kjøpe nå men er det en bug med det dårligste våpne står bare at jeg har for lite penger, men kjøper den til 200 000 greit?

edit side 100 :w00t:

Endret av MAXILA
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...