Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!

B4stian

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er wannabe, med 3 mill  :w00t:

5388853[/snapback]

Hvordan klarer man å få så sinnsvakt my epenger som wannabe? Jeg er bråkmaker, og har 600000,- jeg har jobba beinhardt for....0.o

Mvh. marius E

5388944[/snapback]

Jeg er bråkmaker, med 170 mill.

ble faktisk gjennopplivet i går fordi jeg ble drept med bug, så nå er alt som før. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50 spillere drept.

Rundt 50 spillere har blitt drept(og noen utestengt) for at de prøvde å jukse til seg poeng.

- NordicMafia Crew

Noen her ifra da eller?

Skrevet

Lite spørsmål (nm forumet er nede :mad: )... Når jeg skal kjøpe fly, kan jeg kjøpe det beste med en gang eller må jeg kjøpe det dårligste først og kjøpe meg oppover?

Skrevet
Lite spørsmål (nm forumet er nede :mad: )... Når jeg skal kjøpe fly, kan jeg kjøpe det beste med en gang eller må jeg kjøpe det dårligste først og kjøpe meg oppover?

5397227[/snapback]

Prøv å les i FAQ'en, hvis du ikke har gjort det fra før da!?

Skrevet

5397227[/snapback]

Prøv å les i FAQ'en, hvis du ikke har gjort det fra før da!?

5397243[/snapback]

Står ikke noe om akkurat det. Men om jeg måtte kjøpt det billigste først ville det vel stått :)

Skrevet

Et lite spørsmål til... Om en som skal drepe meg, setter detektiver etter meg. Men jeg flyr litt rundt om kring med mitt eget fly, kan det hende at detektiven ikke finner meg da? Eller leter han til han finner meg, eller brukeren ber ham stoppe?

Skrevet

Ja, man kan kjøpe det dyreste flyet først.

Man får nok vite hvilken by du er i ja, men hvis du bare passer på å fly hvert 20 minutt blir det vanskeligere.

Skrevet
noen som vil ha 55poeng for 40mill? billig billig billig.

Kjøpte meg nettopp SWAT team beskyttelse, vurdere å kjøpe det aller beste våpenet....men dropper det.

5399903[/snapback]

Jeg gjør det gjerne! Gir deg 45 mill om jeg kan betale over litt tid? :)

Skrevet

Følte jeg gjorde en god handel på Torsdag, 45 poeng for 25 mill. :grin:

Måtte kjøpe 5 poeng til da, for å få swat team, de kjøpte jeg etter at forumene var nede, så jeg betalte bare 5 mill. :)

Skrevet (endret)

Nå blir jeg drit lei den servern! Den er altfor liten, kan de ikke slette alle brukere som ikke har blitt brukt på 2 mnd ell no? Man kommer seg ikke inn engang jo...

Endret av T_Trosten
Skrevet

FAEN NÅ ER JEG FORBANNA!!!!!!!!!!

Jeg hadde en Merce som jeg skulle levere!!! OGSÅ KOMMER DET JÆVLA DELAY PÅ SERVERM!!!

Typisk nok så får jeg ikke levert bilen!! ÅÅÅÅÅÅÅ HORE SERVER!!!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...