Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!

B4stian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noe tull med detektivene ja. Jeg var innlogget fra jeg søkte (ca. 22.50) til jeg gikk i bunker (00.15 ca) og hadde ikke fått svar. Jeg turte ikke vente lenger og kjappet meg til bunkeren :p Fikk svar i 1-tiden men da var det litt sent ;) Jaja, er ikke noen big deal det der! Men har ikke skjedd før :/ Bruker alltid å ta ca. én time, ikke mer, ikke mindre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er noe tull med detektivene ja. Jeg var innlogget fra jeg søkte (ca. 22.50) til jeg gikk i bunker (00.15 ca) og hadde ikke fått svar. Jeg turte ikke vente lenger og kjappet meg til bunkeren :p Fikk svar i 1-tiden men da var det litt sent ;) Jaja, er ikke noen big deal det der! Men har ikke skjedd før :/ Bruker alltid å ta ca. én time, ikke mer, ikke mindre!

5908975[/snapback]

hehe, ere mange som er ute etter deg eller?

Skrevet (endret)

lite....

kjøper 50poeng for 700 mill

edit: overfør til Julenisssen tre sss ja

Endret av Julenissen_
Skrevet
lite....

kjøper 50poeng for 700 mill

edit: overfør til Julenisssen tre sss ja

5909722[/snapback]

Overføring startet! :)

Skrevet

godtatt :)

bare å sende flere ganger :D

0 forsvar på cdg 4 mill hver gang pluss 10 mill hver 10. gang

altså 5 mill per gang :thumbup:

Skrevet (endret)
godtatt :)

bare å sende flere ganger :D

0 forsvar på cdg 4 mill hver gang pluss 10 mill hver 10. gang

altså 5 mill per gang  :thumbup:

5909794[/snapback]

Oh, yeah! 50 poeng + cdg coming in! :cool:

Takker, nissemannen :p

Endret av Marius E
Skrevet (endret)

bare å overføre folkens

edit: gjerne flere ganger også ;)

Endret av Julenissen_
Skrevet

5908975[/snapback]

5909485[/snapback]

Tja, er man Gudfar+ er det risky å ikke være i bunker :p

Skrevet
Ja, noen som spiller og hvordan går det med dere?

5257908[/snapback]

jo kjempe bra det er blitt en suksess og vi har fåt 100 poenger hver hvis det er nomer du lurer på så send meld

Skrevet

5908975[/snapback]

5909485[/snapback]

Tja, er man Gudfar+ er det risky å ikke være i bunker :p

5910309[/snapback]

hehe morro. Kom alldri så langt jeg, russisk rulett frista for mye :no: 2 ganger :p hehe

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...