Gå til innhold

Den store Nordic Mafia tråden? INGEN CHEATING!

B4stian

Anbefalte innlegg

Skrevet
skjønner ikke greia med fight club og "ranking" for penger? :S

5825886[/snapback]

Du går opp rank av det, som gangster, bråkmaker, hitman osv., og de skal ha penger for at de ranker deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mr. Crowley: Du burde legge den inn på forumet, med emnetittelen "Du vitnet ****** drepe "StorBølle"."

Skriv at du kan ta penger for vitneinformasjonen, så kan det jo hende at du er heldig.

Skrevet (endret)
Mr. Crowley: Du burde legge den inn på forumet, med emnetittelen "Du vitnet ****** drepe "StorBølle"."

Skriv at du kan ta penger for vitneinformasjonen, så kan det jo hende at du er heldig.

5826672[/snapback]

Hvor mye penger er vanlig?

Og hvilket av forumene?

Endret av Mr. Crowley
Skrevet

Salg/Søknad-forumet ville vært det mest naturlige, men jeg aner ikke hvor mye du bør ta for infoen.

Sikkert noen som vil betale endel, men det er lite trolig at noen finner den. Om du skriver "Pris kan diskuteres", så gjør du akkurat det.

Skrevet

Hvor mye du får for vitneinfo avhenger på hvem som har blitt drept. Dersom det er en sivil er det størst sjanser for at ingen bryr seg, derimot om det er en av de høye rankene, f. eks. en don eller legendarisk gudfar, da er det store sjanser for å få en del peng. :)

Skrevet (endret)

Hvordan Tjene Penger på dette her har flydd til stockholm for å kjøpe sofa men så har jeg ikke råd :cry: Hjelp meg plz

Eller kan noen låne meg penger så jeg kan klare meg :ermm:

Endret av nfsu_2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...