Netforce Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Tok akkurat og fikk gjort BRD empreror trodde jeg og fikk beskjed av guildies om at vi gjerne kunne offtanke princess, men den gang ei... hun turna desverre ikke når vi drepte empreror, vi tok kontakt med GM som heldigvis var kjapt på plass og sa at vi desverre nok hadde vært formye borti henne.... Dritt, hadde et visst håp om at jeg slapp BRD mere.....
medisterpus Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jeg har lest at det i tillegg har betydning hvor lang avstand det er mellom prinsessen og keiseren i det han dør. Hvis hun er for langt unna turner hun ikke uavhengig om hun har tatt skade eller ikke i løpet av kampen. Dette er altså basert på hva jeg har lest og ikke egen erfaring (wipet på første og eneste forsøk så langt).
holst84 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Dere var 5 manns right? hun turner ikke om dere var i raid. Når jeg gjorde det tanka vi princess langt unna emperor. Men i samme rommet though
Exeter Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Måten jeg alltid gjør det på er, alle står nede og tar bossen. Healern står på platået til i høyre og healer, når princess løper opp for å ta healeren. Hopper han ned og løper opp på andre siden. Bare fortsett slik til bossen er død. Og som det står i queste, "do not harm her"
holst84 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Måten jeg alltid gjør det på er, alle står nede og tar bossen. Healern står på platået til i høyre og healer, når princess løper opp for å ta healeren. Hopper han ned og løper opp på andre siden. Bare fortsett slik til bossen er død. Og som det står i queste, "do not harm her" 5259328[/snapback] Det går helt fint å skade henne. Det kjipe med taktikken din Exeter er at hu healer emperor om dem står sammen. Så det beste er å off tanke henne ute av healing range for emperor. Min anbefaling er at dere slåss med emperor borte ved tronen mens en pally/druid (eller hvis dere har 2 warr) tanker princess ett godt stykke ut i rommet. Så står healeren midt mellom princess og emp så han kan heale begge tankene.
Exeter Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Hun healer ikke emperor før mot slutten og da går det ann å ta en form for stun på henne. Jeg er ikke 100% hvordan vi gjorde den biten siden jeg bare tanket bossen.
Netforce Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Skrevet 6. desember 2005 Det går helt fint å skade henne. Det kjipe med taktikken din Exeter er at hu healer emperor om dem står sammen. Så det beste er å off tanke henne ute av healing range for emperor. Min anbefaling er at dere slåss med emperor borte ved tronen mens en pally/druid (eller hvis dere har 2 warr) tanker princess ett godt stykke ut i rommet. Så står healeren midt mellom princess og emp så han kan heale begge tankene. 5259384[/snapback] Det var dette vi gjorde igår og da trna hun som sagt ikke.... Vi var seff i 5mannsgruppe ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå