Gå til innhold

Vurderer bytte av pc, noen innspill?


Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe følgende pc oppsett, da min nåværende P4 3.0 ghz begynner å blir litt kranglete.

 

MSI K8N Neo4-f nforce 4

AMD athlon 64 x2 4400+ 2.2 ghz socket 939

Crucial pc 3200 DDR DIMM 2048 CL3 kit

2 x Samsung spinpoint 250 GB SATA2

NEC DVD brenner ND-3550

Creative Audigy SB

XFX Geforce 6600 256 mb passive cooling, PCI express

In-win s564 midi tower ATX med psu

 

Skal sies at jeg har et crucial pc 3200 2048 kit som jeg også skal sett inn, så da vil jeg totalt får 4 1024 brikker med ram.

 

Har også et MSI geforce 6800 GT AGP kort jeg vil sette inn istedet for 6600 kortet.

 

Jeg vil også montere min gamle Zalmann CNPS9500LED ultra quiet kjøler.

 

Som en liten julebonus vil jeg også hive på en Maxtor one touch II usb 2.0 300 gb, 16 mb 7200 RPM.

 

Høres dette ut som en fin julegave jeg kan gi meg selv, eller er det ting som burde "byttes" ut?

 

Takker for alle innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan ødelegge morroa med en gang jeg :whistle: ser du har planer om et stille system, så jeg kan si med en gang at du må bytte hovedkort..... det har ei 4 cm vifte som går på 8000 rpm så du kan tenke deg at det bråker litt :yes: med tanke på at du har passivt kjøla skjermkort er det sikkert ikke plass til og sette på passiv kjøler.

 

 

 

så enten DETTE HK SOM DU BYTTER KJØLER PÅ SELV

 

ELLER DETTE HVOR DU SLIPPER OG BYTTE ville gådd for den første jeg. OG SATT PÅ DENNE KJØLEREN

 

er tross allt 500 billigere...

 

hva skal du bruke maskina til? burde det ikke holde med 3800+ ? og heller valgt bedre skjermkort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...