Gå til innhold

Bærbar og forsikring.


enrax

Anbefalte innlegg

Har vurdert endelig å gå til innkjøp av en bærbar men...

 

Lurer på hvordan det er med bærbare maskiner og forsikring/garanti. Har tenkt på å kjøpe en WB maskin men kan ikke se at de tilbyr noen som helst form for dette på nettsiden deres.

 

Når det gjelder andre nettbutikker som f.eks MPX, så tilbyr de bla. på Acer modellene forskjellig type forsikring/garanti.

Også elkjøp har jo denne "idiot" forsikringen som dekker alt vist du "tilfeldigvis skulle kjøre over pc'en din.

 

Jeg trenger nemmelig en slik elkjøp forsikring da jeg ser meg selv som litt klumsete og uheldig.... :blush: (ønsker helst ikke å kjøpe fra elkjøp)

 

Noen som har forslag/erfaring om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WB har ingen skade eller uhellsforsikring. Eneste som dekker deg der er reklamasjonsretten (og knapt nok det om man skal se på WB sin tidligere kundebehandling).

 

Skal du ha "idiot"-forsikring så er det de vanlige butikkjedene som tilbyr dette, og ingen andre etter hva jeg vet.

5253403[/snapback]

 

Eller utvidet innbo forsikring...

Lenke til kommentar

Beklager, men eneste utvidede innboforsikring som kan måle seg med den spesifikke idiotforsikringen til butikkjedene er LO-Favør sin toppsikring, og da kun dersom 2 personer i husstanden er medlem av fagforbundet som tilbyr denne forsikringen. I tillegg dekker den bare i huset. Ikke utenfor.

 

Alle andre utvidede innboforsikringer (ja jeg har sjekket) har egenandel på rundt det doble av prisen på idiotforsikringen, og de dekker KUN inne i huset. I tillegg er det svært mange av de som kun dekker støt og fallskader - ikke å søle cola i tastaturet feks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...