Gå til innhold

Har noen returnert sin xbox 360?


kenthlar

Anbefalte innlegg

Kunne du finni frem en kilde til at Ps2 var en fiasko 1måned etter?

 

Og skulle det fremdeles være tilfelle, så synes jeg fremdeles at å legge en konsoll for salg, som har så mye problemer med frysing osv, er bare galt.. Noe har ikke blitt testet grundig, og da er det ingen unnskyldning at det "blir bedre i neste versjon"..

5275623[/snapback]

Noe sier meg at du ikke har en eller har prøvd den. Den har ikke problemer med frysing, den har aldri stoppet. De få det skjer med får bare en ny konsoll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne du finni frem en kilde til at Ps2 var en fiasko 1måned etter?

 

Og skulle det fremdeles være tilfelle, så synes jeg fremdeles at å legge en konsoll for salg, som har så mye problemer med frysing osv, er bare galt.. Noe har ikke blitt testet grundig, og da er det ingen unnskyldning at det "blir bedre i neste versjon"..

5275623[/snapback]

Det kan du jo rett og slett se utifra lanseringsline-upen til ps2'en det.

 

Armored Core 2

Dead or Alive 2: Hardcore

Dynasty Warriors 2

ESPN International Track & Field

ESPN X Games Snowboarding

Eternal Ring

Evergrace

FantaVision

Gun Griffon Blaze

Kessen

Madden NFL 2001

Midnight Club: Street Racing

Moto GP

NHL 2001

Orphen

Q-Ball Billiards Master

Ready 2 Rumble Boxing: Round 2

Real Pool

Ridge Racer V

SSX

Silent Scope

Silpheed: The Lost Planet

Smuggler's Run

Street Fighter EX3

Surfing H30

Summoner

Swing Away Golf

Tekken Tag Tournament

TimeSplitters

Top Gear Daredevil

Unreal Tournament

Wild Wild Racing

X-Squad

 

Flere titler? Javisst. Noen bra? La oss si det slik. Nesten 30 av spillene kunne blitt fjernet uten at noen hadde sippet minneverdig over det. Her er det Timesplitters, Unreal Tournament og Tekken som drar opp, og resten var rett og slett søppel eller halveis søppel.

 

Hva med Xbox360 sin lansering?

PGR3, Kameo, NBA 2k6, PDZ, COD2, King Kong, Ridge Racer 6, Need For Speed Most Wanted og Condemned var av det virkelig gode spillene.

 

Så hvis du hadde lyst til å måle lanseringene mot hverandre så knuser 360'en ps2'en sin

 

 

Dessuten er feilprosenten på xbox360 langt under normalen for et nytt produkt, det har bare med at de som klager skriker aller høyest, vi andre, sånn som meg sitter som regel på xbox'en og har ikke så grådig mye tid til å sitte å skrive om det på forums. Var PS2 uten feil? Husker du Disc Read error som var på enormt mange av de første konsollene som kom ut? Måtte gjerne restarte maskina 5-6 ganger før den endelig loada inn spillet? Hva var unnskyldningen? Det blir bedre neste versjon.

 

Folk som deg har bare dårlig hukommelse, det var akkurat på samme måte med lanseringen til Ps2, som det har vert rundt lanseringen av xbox360, og så og si et hvilket som helst annet elektronisk produkt, det kan komme feil på konsollet du kjøper, men mest sannsynlig så er det ikke det, alle som kjøper et konsoll på lansering vet dette, og det er en sjangse å ta, det sikreste er selvsagt å vente til versjon 2 kommer for da har de fått rettet opp i alt som ble lagt merke til i første omgang. Ingen konsoll har vert perfekt ved lansering for alle, men er det så farlig? De som det er noe galt med får en bytta uansett, og en slipper å betale en øre for det.

Lenke til kommentar
Hva med Xbox360 sin lansering?

PGR3, Kameo, NBA 2k6, PDZ, COD2, King Kong, Ridge Racer 6, Need For Speed Most Wanted og Condemned var av det virkelig gode spillene.

 

Og dette var meget gode spill? Hvorhen du leser så blir ikke akkurat disse spillene rost opp i skyene. PGR3 blir omtalt som PGR2.5 og CoD2 ser appsolutt ikke akkurat grensesprengene ut.. Det hakker faktisk!

 

Og jeg husker ReadError greiene til PS2.. Dette skyldes jo en cheapass-laser som døde fortere enn gullfisk.. Og for å ha det på det rene så ble også Ps2 rushet til markedet, og det har satt sine spor. Og jeg mener også dette er feil. Derfor er det en glede å se at Sony tar seg til med Ps3!

 

Og til The O: Jeg HAR prøvd den, og faktisk så skjedde det noe med den her om dagen.. Den slo seg av, og nektet og komme på igjen.. Min tips? Overoppheting.

Lenke til kommentar
Hva med Xbox360 sin lansering?

PGR3, Kameo, NBA 2k6, PDZ, COD2, King Kong, Ridge Racer 6, Need For Speed Most Wanted og Condemned var av det virkelig gode spillene.

 

Og dette var meget gode spill? Hvorhen du leser så blir ikke akkurat disse spillene rost opp i skyene. PGR3 blir omtalt som PGR2.5 og CoD2 ser appsolutt ikke akkurat grensesprengene ut.. Det hakker faktisk!

Alle spillene har fått over 8/10 hos den største og beste spillsiden på nettet, gamespot, så ja, virkelig gode spill. PGR3 ser fantastisk ut, du kan ikke ha prøvd det hvis du kaller det 2.5. COD2 ser bedre ut enn på en virkelig highend pc og pluss at det har ingen slowdowns som det til og med har på high end pcer.

Lenke til kommentar

Hakking i multiplayer kan jo komme av svært mye forskjellig...

 

Prøvde selv en quick match i Fifa06 RtTWC i går og det hakket en del, men det er lag og ikke maskinvare hakking. Spilte sikkert mot en fra statene eller noe slikt.

 

Spilte forøvrig som Norge og han jeg spilte mot var England, England vant 2-1 etter dårlig forsvarsspill fra Norge :p

Lenke til kommentar
Hakking i multiplayer kan jo komme av svært mye forskjellig...

 

Prøvde selv en quick match i Fifa06 RtTWC i går og det hakket en del, men det er lag og ikke maskinvare hakking. Spilte sikkert mot en fra statene eller noe slikt.

 

Spilte forøvrig som Norge og han jeg spilte mot var England, England vant 2-1 etter dårlig forsvarsspill fra Norge :p

5277032[/snapback]

Hehe ;)

 

Som jeg sa så var nok ikke dette pga maskinvaren, men spillet.. Og det var ikke over LIVE, det var alle sammen i kjellern med 3kontroller, så lagg tviler jeg på. :)

Lenke til kommentar
Hva med Xbox360 sin lansering?

PGR3, Kameo, NBA 2k6, PDZ, COD2, King Kong, Ridge Racer 6, Need For Speed Most Wanted og Condemned var av det virkelig gode spillene.

 

Og dette var meget gode spill? Hvorhen du leser så blir ikke akkurat disse spillene rost opp i skyene. PGR3 blir omtalt som PGR2.5 og CoD2 ser appsolutt ikke akkurat grensesprengene ut.. Det hakker faktisk!

 

Og jeg husker ReadError greiene til PS2.. Dette skyldes jo en cheapass-laser som døde fortere enn gullfisk.. Og for å ha det på det rene så ble også Ps2 rushet til markedet, og det har satt sine spor. Og jeg mener også dette er feil. Derfor er det en glede å se at Sony tar seg til med Ps3!

Og til The O: Jeg HAR prøvd den, og faktisk så skjedde det noe med den her om dagen.. Den slo seg av, og nektet og komme på igjen.. Min tips? Overoppheting.

5276902[/snapback]

Som sagt er det ikke alle/mange det skjer med, det skjer ikke med min, å det er jo bare å bytte den. Dessuten er ikke "Min tips? Overoppheting" et tips det er en observasjon.

Lenke til kommentar
Dessuten er ikke "Min tips? Overoppheting" et tips det er en observasjon.[/color]

5277219[/snapback]

 

Herre jemmeni! Vi er på det nivået nå..

 

Tatt i betrakning at jeg ikke har personlig SETT at dette har skjedd, men har fått det forklart, så kan det heller ikke kalles en observasjon fra min side.. Så la meg bytte ut alt og si at overopphetning er et HINT!

 

Mari du bedåre..

 

Og siden det til dags dato ikke har skjedd med din, så skjer det ikke med andres heller? Universet spinner rundt deg? :p

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Dessuten er ikke "Min tips? Overoppheting" et tips det er en observasjon.[/color]

5277219[/snapback]

 

Herre jemmeni! Vi er på det nivået nå..

 

Tatt i betrakning at jeg ikke har personlig SETT at dette har skjedd, men har fått det forklart, så kan det heller ikke kalles en observasjon fra min side.. Så la meg bytte ut alt og si at overopphetning er et HINT!

 

Mari du bedåre..

 

Og siden det til dags dato ikke har skjedd med din, så skjer det ikke med andres heller? Universet spinner rundt deg? :p

5277266[/snapback]

Selfølgelig ikke!

Men det er ikke et stort problem.

360 lanseringen gikk bedre enn hva noen folk mener.

Det jeg skrev om tipet ditt var (sikkert usakelig) bare om selve formuleringen av setningen.

Endret av The O
Lenke til kommentar

Hehe, jeg har aldri sagt at 360 hadde en dårlig lansering (De solgte jo ut alt ffs, det kalles suksess!), men det freeze-problemet har skjedd 10ganger for mye til det skal være et lite problem. Videre så har man rapporteringen av at boxen riper dvd'er osv.. Og igjen overopphetning så til de grader..

 

JEG mener at MS har levert et produkt som IKKE har blitt testet grundig nok(og virker uferdig), og derfor ikke fortjener mye ros som enkelte(ikke noen spessieller her på forumet) mener de skal ha.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg har aldri sagt at 360 hadde en dårlig lansering (De solgte jo ut alt ffs, det kalles suksess!), men det freeze-problemet har skjedd 10ganger for mye til det skal være et lite problem. Videre så har man rapporteringen av at boxen riper dvd'er osv.. Og igjen overopphetning så til de grader..

 

JEG mener at MS har levert et produkt som IKKE har blitt testet grundig nok(og virker uferdig), og derfor ikke fortjener mye ros som enkelte(ikke noen spessieller her på forumet) mener de skal ha.

5277348[/snapback]

Det er ikke så mange raporter om faensakp med 360. Må ikke la seg påvirke av de få raportene som har kommet og la det sverte hele bilde av 360en.

Tror du hadde fått et annet bilde av kvaliteten osv vist alle som ikke har noe problemer med sin xbox hadde raportert om det.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg har aldri sagt at 360 hadde en dårlig lansering (De solgte jo ut alt ffs, det kalles suksess!), men det freeze-problemet har skjedd 10ganger for mye til det skal være et lite problem. Videre så har man rapporteringen av at boxen riper dvd'er osv.. Og igjen overopphetning så til de grader..

 

JEG mener at MS har levert et produkt som IKKE har blitt testet grundig nok(og virker uferdig), og derfor ikke fortjener mye ros som enkelte(ikke noen spessieller her på forumet) mener de skal ha.

5277348[/snapback]

 

Frysing skyldes i mange tilfeller at mange har plasert strøforsyningen på et varmt sted. Der xboxen har rippet cder, er vel mere pga. av at den blir ristet bå, eller skummpet borti.

Lenke til kommentar

Det at den ripper cd'er at noen dumme folk løfter, eller plasserer den fra horizontal til vertikal eller omvendt mens den er på. Det står i manualen at man ikke skal gjøre det.

Det at dvd'en bråker er at den er 12x. Husker når jeg fikk ps2 da den kom ut. De første spilla var på cd'er og den bråka som F. Den hadde 24x cd rom hvis jeg husker riktig.

Så alt er ikke ms sin skyld. :)

Lenke til kommentar
Hehe, jeg har aldri sagt at 360 hadde en dårlig lansering (De solgte jo ut alt ffs, det kalles suksess!), men det freeze-problemet har skjedd 10ganger for mye til det skal være et lite problem. Videre så har man rapporteringen av at boxen riper dvd'er osv.. Og igjen overopphetning så til de grader..

 

JEG mener at MS har levert et produkt som IKKE har blitt testet grundig nok(og virker uferdig), og derfor ikke fortjener mye ros som enkelte(ikke noen spessieller her på forumet) mener de skal ha.

5277348[/snapback]

 

 

 

Skjønner ikke hva du maser etter. Du sier 360 var en bra lansering, men eneste problemet er at Xboxen har freeze-problem? Vet du hva? Jeg gir egentlig en laange faen i om du har freeze.problemer. Det er 3 % xboxer som er defekte. Dette er nesten historisk lite for en elektronisk vare. Hva så om du er en av de tre av 100 som har fått en defekt vare? Skal jeg synest synd på deg? Eller skal jeg slå meg sammen med din svertekampanje mot MS fordi ALLE er defekte? Ja, for du føler vel at det er alle siden din ikke funker? Vel jeg har en nyhet til deg. Universet spinner ikke rundt deg heller! På tide at du våkner opp! Altså er det 97…jeg sier det igjen.. 97 andre som er fornøyde. For å si det slik så er sikkert noen av de 3 % pga feilbruk også! Det er essensielt for xboxen at den har fri tilgang til luft.

 

Så over til spillene. Her er det mye bra.. Ja til sammenligning med andre release-konsoller. PGR3 ble i nettavisen kalt for verdens beste bilspill. Tror den fikk 6 i dagbladet også.. Gamespot roste spillet osv.. Som nevnt over er der lang flere gode spill i denne langseringen dog ikke noen som markant skiller seg ut. For meg spiller det liten rolle. Ja og for mange andre også. Hva hadde det vel å si for de som kjøpte xbox i 2001 at Halo kom, om de ikke likte FPS? Det er mange som ikke liker det.

 

Ergo faller alle argumenter du prøver deg på i ekkel luktende fisk. Det lukter PS2 fanboy lang vei. Tviler nesten på at du har en xbox. Hadde du hatt det hadde du vært deprimert i en uke frem til MS hadde sendt deg en ny. GRATIS. Så hadde du vært glad som en lerke igjen og bare tenkt tilbake på den gangen DU var så uheldig å være en av de stakkarslige 3 % som endte med en defekt xbox 360..

Lenke til kommentar
Hehe, jeg har aldri sagt at 360 hadde en dårlig lansering (De solgte jo ut alt ffs, det kalles suksess!), men det freeze-problemet har skjedd 10ganger for mye til det skal være et lite problem. Videre så har man rapporteringen av at boxen riper dvd'er osv.. Og igjen overopphetning så til de grader..

 

JEG mener at MS har levert et produkt som IKKE har blitt testet grundig nok(og virker uferdig), og derfor ikke fortjener mye ros som enkelte(ikke noen spessieller her på forumet) mener de skal ha.

5277348[/snapback]

 

 

 

Skjønner ikke hva du maser etter. Du sier 360 var en bra lansering, men eneste problemet er at Xboxen har freeze-problem? Vet du hva? Jeg gir egentlig en laange faen i om du har freeze.problemer. Det er 3 % xboxer som er defekte. Dette er nesten historisk lite for en elektronisk vare. Hva så om du er en av de tre av 100 som har fått en defekt vare? Skal jeg synest synd på deg? Eller skal jeg slå meg sammen med din svertekampanje mot MS fordi ALLE er defekte? Ja, for du føler vel at det er alle siden din ikke funker? Vel jeg har en nyhet til deg. Unierset spinner ikke rundt deg heller! På tide at du våkner opp! Altså er det 97…jeg sier det igjen.. 97 andre som er fornøyde. For å si det slik så er sikkert noen av de 3 % pga feilbruk også! Det er essensielt for xboxen at den har fri tilgang til luft.

 

Så over til spillene. Her er det mye bra.. Ja til sammenligning med andre release-konsoller. PGR3 ble i nettavisen kalt for verdens beste bilspill. Tror den fikk 6 i dagbladet også.. Gamespot roste spillet osv.. Som nevnt over er der lang flere gode spill i denne langseringen dog ikke noen som markant skiller seg ut. For meg spiller det liten rolle. Ja og for mange andre også. Hva hadde det vel å si for de som kjøpte xbox i 2001 at Halo kom, om de ikke likte FPS? Det er mange som ikke liker det.

 

Ergo faller alle argumenter du prøver deg på i ekkel luktende fisk. Det lukter PS2 fanboy lang vei. Tviler nesten på at du har en xbox. Hadde du hatt det hadde du vært deprimert i en uke frem til MS hadde sendt deg en ny. GRATIS. Så hadde du vært glad som en lerke igjen og bare tenkt tilbake på den gangen DU var så uheldig å være en av de stakkarslige 3 % som endte med en defekt xbox 360..

5284725[/snapback]

 

Som jeg skulle sagt det selv, men du skreiv det :tease:

 

Og du mener ALLE andre enn MS leverer ferdige produkter? Hvorfor bruker vi Invision Power Board 2.1.3 på dette forumet da? Er det 2.1.2 for mye for deg det da.

Jeg prøver ikke å henge deg ut på noen måte, men synes dine begrunnelser er litt shallow. Jeg respektere det du mener, og skal ikke komme en noe surt. Men vi kan starte en tråd som heter "Er du fornøyd med din Xbox 360", så skal jeg gjette det er mange som poster, deriblant meg.

 

Anyways, lykke til med din "perfekte" PS3. Og håper du for en bedre erfaring med den!

Lenke til kommentar
Hehe, jeg har aldri sagt at 360 hadde en dårlig lansering (De solgte jo ut alt ffs, det kalles suksess!), men det freeze-problemet har skjedd 10ganger for mye til det skal være et lite problem. Videre så har man rapporteringen av at boxen riper dvd'er osv.. Og igjen overopphetning så til de grader..

 

JEG mener at MS har levert et produkt som IKKE har blitt testet grundig nok(og virker uferdig), og derfor ikke fortjener mye ros som enkelte(ikke noen spessieller her på forumet) mener de skal ha.

5277348[/snapback]

 

At 3 av hundre får en fubar konsoll, er jo trist for de det gjelder. Likevel, det er faktisk noe lavere enn snittet ved lansering av elektriske produkter. De 97 andre av de hundre som da ikke har feil på konsollene sine, hører man lite fra. De er happy og spiller. Og når rapportene fra de 3% strømmer på fra Europa og USA samtidig, og de roper høyt (med rette selvfølgelig, selvfølgelig kjedelig for de det gjelder) så kan man kanskje lett få en oppfatning om at problemet er større enn det kanskje egentlig er.

 

Og hvor mange av de 3% er det som evt. skyldes brukerfeil - tenker da på dårlig plassering av konsoll/strømforsyning i forhold til hva manualen sier. Det samme med riping av DVD skivene.

 

Noen bannlyser MS pga av mangel på konsoller ved lansering: Dette er første gang hvor en konsoll lanseres omtrent samtidig i Japan, USA og Europa. Det har selvsagt skapt noe logistikk problemer for Microsoft, vanskelig å skaffe nok konsoller i forhold til etterspørsel. Men jeg synes det er litt feil å kritisere Microsoft for dette - som enkelte gjør. Alternativet hadde jo vært å ventet 6-12 måneder slik som tidligere før den kom hit til Europa.

 

Personlig har jeg ikke hatt ett eneste problem med min xbox360 siden jeg fikk den 2.desemeber. Spiller og koser meg. Men jeg gidder jo ikke lage så veldig mange poster om det. Men hvis alle vi av den 97 prosenten postet like mange ganger om hvor bra vår konsoll er og hvor godt den fungerer som de med 3% med dårlig konsoll gjør - og da gjør det i flere forum og "roper høyt" - så ville de postene fra de 3% med fubar konsoll totalt forsvinne i mengden og alle ville være enig om at det var en vellyket lansering.

 

Dr.Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...