pgrundet Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Er ROSE online gratis? Det ser veldig gøy ut egentlig
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Ja, ROSE er gratis. (hvis jeg ikke husker feil) Men det er kun for øyeblikket. Det kommer vil til og koste når de er ferdig med betaene (de som er nå)
pgrundet Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Skrevet 3. desember 2005 ¨Det er et MMORPG (ikke sant?)... Jeg så det at det var gratis i 7 dager.. Men hva er prisen videre etter det?
pgrundet Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Skrevet 4. desember 2005 Åååååå!! Flere enn meg som har innloggingsproblemer? Jeg må jo skrive inn brukernavn og passord tusen ganger før det går... Kommer bare Incorrect password eller Account doesn't exist :S
pgrundet Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Skrevet 5. desember 2005 ok, de blir litt mye av meg i denne posten, hehe.. Men er noen av questene i ROSE viktige? Jeg foreksempel gav opp Lost Children
albions Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Ja, ROSE er gratis. (hvis jeg ikke husker feil)Men det er kun for øyeblikket. Det kommer vil til og koste når de er ferdig med betaene (de som er nå) 5247102[/snapback] Nope R.O.S.E er P2P nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå