OV-103 Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Er det mulig å sitte på en maskin i et nettverk og lage image av andre maskiner? Jeg har mine tvil, men det er jo lov å håpe.
V-by Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Jepp det går, er ikke så god på det, men veit du kan bruke et program som heter Ghost.Har vert med på å lage et image av en server, da brukte vi ghost, og imaget ble lagt over på en annen server...
Giddion Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 vel det er ikke sikkert det er mulig å lage image externt, men det går helt fint å lage image lokalt for så overføre det
OV-103 Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Skrevet 6. desember 2005 Å lage det lokalt med ghost gjør jeg ofte, men skulle gjerne hatt muligheten til å lage image externt. Om det er mulig da.
NikkaYoichi Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Bare å bruke vnc eller liknende og starte snap-shot med det.
L O G I M A N Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Acronis TrueImage tro jeg har det du trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå