Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex veddemål, hvor mange på ett år.


Jim Rager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe...Alle gutter kan vel ikke bare like tynne jenter der ute? Er no minst 3 ganger daglig jeg ser en fin gutt gående å tafse på en lubben eller feit jente så.... Er nok noen der ute som liker det å, eller syntes det er greit  :whistle:

5246955[/snapback]

 

Tja.. det er da ikke bare utseende som teller heller da.. :) Selvsagt er det viktig at jenta er søt, men om hun har noen kilo for mye gjør ingenting.. Må faktisk innrømme at jeg liker det bedre enn om hun hadde vært for tynn..

 

Back on topic.. De typene der har "litt" spesielle prioriteringer og ganske merkelige hobbyer.. Men det virker jo ikke som de skader noen? De skulle nok brukt kondom, men der har jo jentene ansvar også..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
(Luzifer @ 01/12-2005 : 15:58)

Jeg ville nok heller hatt èn skikkelig jente foran 50 billige horer. wink.gif Kanskje jeg er unormal? tongue.gif

 

 

 

Nei, er helt enig med deg.

 

Mas mas mas.

 

Disse gutta er helter :D

Det er ganske lett å få seg noe på snadden her i byen. Jeg går kun etter mindre pene kvinnfolk. De som er skikkelig «chubby» er de letteste å få til sengs. De har dårligst selvtillit og er mest desperate. Egentlig burde de bare være glad til for at en så stilig fyr som meg gidder å ligge med dem, sier 28-åringen.

 

Bwahahaha

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...