Gå til innhold

hw-rekke @ The Gathering 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må dessverre meddele at jeg og bodyblind ikke lenger er med på HW-rekka. Var med i fjor, og hadde tenkt det i år også, men siden jeg oppdaget at jeg kjenner flere som skal dit, og at vi klarte å finne plasser ved siden av hverandre vil jeg heller det.. dessverre... men om jeg får lov vil jeg gjerne være med på evt. aktiviteter og bilder uanz.. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Sånn.. da håper jeg at det ser ut til at folk er ved siden av hverandre på dokumentet. Skrik ut hvis det er noen du skulle ha sitti ved siden av og ikke gjør det.

 

Jeg seater i morgen, men her er sån det blir om det ikke er noen feil ;)

 

 

hwrekke.xls

5851996[/snapback]

 

Det ser bra ut :)

Bare det ikke blir så mange som hopper av og på nå..

Men hva er de forskjellige fargene til? ..Hvem som har "reservert" seg sammen?

Lenke til kommentar
Sånn.. da håper jeg at det ser ut til at folk er ved siden av hverandre på dokumentet. Skrik ut hvis det er noen du skulle ha sitti ved siden av og ikke gjør det.

 

Jeg seater i morgen, men her er sån det blir om det ikke er noen feil ;)

 

 

hwrekke.xls

5851996[/snapback]

 

Det ser bra ut :)

Bare det ikke blir så mange som hopper av og på nå..

Men hva er de forskjellige fargene til? ..Hvem som har "reservert" seg sammen?

5852039[/snapback]

Grå = plasser andre har tatt

Grønn = Ikke satt noe gruppe på

annet = Forsellige grupper.

 

HVis dere vil kan dere godt endre fargene og sende til meg, så skal jeg oppdattere. :)

Lenke til kommentar
lite jenter da :cry:  men men...kjempe bra Daniel...er det ikkje flere på gigaen eller er det berre eg som er trøtt? :!:

5853657[/snapback]

Fargene er helt uavhengig av hvilke "type" medlem du er av hw-rekka. DE jeg har farget er bare "grupper" sån som at du er med meg/oss.

 

Stort sett alle på rad 36 er gbit ;)

Lenke til kommentar
Lurer på en ting, har bestilt disse PTN medlems kortene, bestilte for meg og 2 andre kompiser.

Uansett hvert kort må registreres på hver account ikke sant? altså jeg kan ikke registrere alle kortene på accounten min så dele det ut til kammeratene mine via partyticket?

5866793[/snapback]

 

Alle kortene må bli registrert på kontoen til personen som skal bruke kortet.

Selv om det er du som bestilte 3 PTN-Kort så kan ikke du registrere alle på deg.

Bestilte selv 3 PTN-kort og jeg registrerte det ene på meg og det andre gjorde de på sin konto.

 

Mvh

Scotty :)

Lenke til kommentar
Lurer på en ting, har bestilt disse PTN medlems kortene, bestilte for meg og 2 andre kompiser.

Uansett hvert kort må registreres på hver account ikke sant? altså jeg kan ikke registrere alle kortene på accounten min så dele det ut til kammeratene mine via partyticket?

5866793[/snapback]

 

Alle kortene må bli registrert på kontoen til personen som skal bruke kortet.

Selv om det er du som bestilte 3 PTN-Kort så kan ikke du registrere alle på deg.

Bestilte selv 3 PTN-kort og jeg registrerte det ene på meg og det andre gjorde de på sin konto.

 

Mvh

Scotty :)

5866929[/snapback]

Det er feil Scott :p

 

Han kan faktisk sette alle kortene på acounten sin å velge hvilke han vil bruke til en hver tid.

 

Men ellers er det riktig som du skriver..

 

----------------------------------

 

Nå endrer jeg btw seatinga for øyeblikket.

Lenke til kommentar

OJojoj! Stor feil for meg her! Jeg og 4 kamerater bestillte sammen (fra samme kredittkort) og nå er seatingen feil! Fordi en av kameratene mine sitter langt vekk fra oss!

Vet ikke hvem som fikser på slikt, men dette MÅ fikses!

 

På forhånd takk!

Endret av Chris_LoX
Lenke til kommentar

Samma greia er det her, jeg og 2 kammerater, nå sitter jeg og han ene kammeraten min sammen men han 3 sitter et stykke unna. Hva i alle dager har skjedd? håper det blir ordna..

 

 

Seriøst ikke får å virke sur eller noe, men jeg har sagt ifra for en god stund tilbake om at jeg og 2 andre skal sitte sammen, og håper dette blir rettet på.

 

Vet at vi satt riktig for en stund tilbake også når jeg sist sjekke.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...