Senshi Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Hei, Har kjøpt meg ny pc med "rått" skjermkort. P.t spiller jeg bare CS:S men har funnet ut at jeg savner litt nye spill. Er dog veldig lite oppdatert på spillfronten. Kan noen komme med noen gods tips på noen gode bilspill og fps spill? Har det kommet noen ny versjon av Far Cry og Need for Speed? Tar imot alle tips med glede Mvh Senshi
AssKicR Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 (endret) Far Cry Instincts og Need For Speed Most Wanted Til xBox/xBox360 sist jeg sjekka.. Kommer vel til PC etterhvert Endret 30. november 2005 av AssKicR
bamsebums Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Skal du ha noen nye spill. Skaffe deg Quake 4, eller Doom 3. Half-life 2 er også verdt å ta en titt på.
Laughing Madcap Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Skal du ha noen nye spill. Skaffe deg Quake 4, eller Doom 3. Half-life 2 er også verdt å ta en titt på. 5232138[/snapback] Han har sikkert Half life 2 siden han spiller source. Selv anbefaler jeg WoW hvis du er villig til å betale 100kr månneden, Far Cry er også veldig bra.
Sluven Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Flatout...har ikke testa det, men det er sikkert bra siden det er en god del som anbefaler det her!
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg og trenger noen fete tips til spill, requirements er no probbo, har canclet WoW abonnemanget iom at jeg fant ut at jeg aldri kom noen vei på det. Så lista for ting og spille har blitt plutselig litt tommere.
fargoth Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Hei,Kan noen komme med noen gods tips på noen gode bilspill og fps spill? Tar imot alle tips med glede 5231992[/snapback] Bilspill Skytespill
Bytex Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 (endret) Det jeg alltid gjør hvis jeg har lyst på nytt spill, er å sjekke lista over nye anmeldelser på Gamespot.com. Der finner en alt av de nyeste spillene, og kan også lese om de er bra eller suger Gamespot har vært aktive i så mange år at de får kopier av alle spill som kommer ut til anmeldelse. http://www.gamespot.com/reviews.html?type=reviews&platform=5 Endret 2. desember 2005 av Bitex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå