Gå til innhold

Omtale av Project Gotham Racing 3 (X360)


Anbefalte innlegg

Skademodellen er relativt begrenset, med noen nusselige riper i lakken samt noen knakte speil, noe nytt burnout er det ikkje. Må nok hamstre dette spillet om en xbox skulle komme fra oven :innocent:

 

Men, noen som har noen idè kor godt dette vil se ut på en normal TV :!: Har lissom ikkje planer om å kjøpe en brukbar HDTV i nærmeste fremtid :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skademodellen er relativt begrenset, med noen nusselige riper i lakken samt noen knakte speil, noe nytt burnout er det  ikkje. Må nok hamstre dette spillet om en xbox skulle komme fra oven :innocent:

 

Men, noen som har noen idè kor godt dette vil se ut på en normal TV :!:  Har lissom ikkje planer om å kjøpe en brukbar HDTV i nærmeste fremtid :whistle:

5235266[/snapback]

Fra omtalen: "Om du, som de fleste andre, ikke eier en HDTV: Frykt ikke. Grafikken imponerer også på såkalte vanlige TV-er." :)

 

Det ser svært bra ut på vanlige TV-apparater etter det jeg har erfart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Dere har vel ikkje muligheten til å poste noen bilder fra spillet tatt fre venlige TV`er? Det var ein eller anna link oppe ein gang der vi fikk se bilder fra spillet på vanlige TV`er ;)

5235303[/snapback]

Denne videoen er fra en vanlig tv (480i)

Lenke til kommentar
Dere har vel ikkje muligheten til å poste noen bilder fra spillet tatt fre venlige TV`er? Det var ein eller anna link oppe ein gang der vi fikk se bilder fra spillet på vanlige TV`er ;)

5235303[/snapback]

Denne videoen er fra en vanlig tv (480i)

5235309[/snapback]

 

Takk :D

 

EDIT: Såg den filmen no, såg jo fortsatt bra ut sjøl om filmkvaliteten ikkje var MAX, så blir morro å prøve det live på en non HDTV :thumbup:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
PGR har vel aldri vært noe kjempebra av ett racingspill men likevel det beste Xbox har hatt å tilby. Prøvde Xbox360 idag på Elkjøp og veldig bra grafikk (Akkurat som på min PC) og der ligger problemet. Hva er nytt for meg som spiller ? Ingenting ! Dette er virkelig ingen NextGen konsoll og håper PS3 kommer snart og viser hvordan en konsoll virkelig skal lages.

5234779[/snapback]

 

LOL!!

 

Hva mener du PS3 kommer til å gjøre så mye bedre? Grafikken kommer ikke til å være særlig bedre der heller i de første titlene. Box'en kan nok mye bedre enn spillene som er kommet nå viser.

 

Men uansett, er det skademodell i PGR3? Får ikke med halvparten omtalen når jeg leser i denne trøtte tilstanden :blush:

5234958[/snapback]

Jeg velger konsol etter spillene ikke grafikken uansett :p

Lenke til kommentar
"Project Gotham Racing 3 bør være et tungtveiende argument når du vurderer om du skal gå til innkjøp av en HD-klar TV" det er fra en spillanmeldelse i aftenposten, nå må jeg nesten vite det helt sikkert! Er det stor forskjell i gafikken på en HDTV, en på min 32" flatbilderør 100hz, vanlige TV?

5250168[/snapback]

Det er selvsagt en merkbar forskjell. Men den er ikke så enorm at den er verdt grøtspising i et år fremover. :)

 

Tror spill med den slags grafikk fortsatt er et lite stykke unna.

Lenke til kommentar
"Project Gotham Racing 3 bør være et tungtveiende argument når du vurderer om du skal gå til innkjøp av en HD-klar TV" det er fra en spillanmeldelse i aftenposten, nå må jeg nesten vite det helt sikkert! Er det stor forskjell i gafikken på en HDTV, en på min 32" flatbilderør 100hz, vanlige TV?

5250168[/snapback]

Det er selvsagt en merkbar forskjell. Men den er ikke så enorm at den er verdt grøtspising i et år fremover. :)

 

Tror spill med den slags grafikk fortsatt er et lite stykke unna.

5250229[/snapback]

 

Det er snakk om at det er kun oppløsningen som er forskjellig da. For de som ikke har fått med seg det liksom. Så da snakker vi om at det er skarphet i bilde, å spille på en CRT-TV (vanlig jalla TV) er uklart som grøt i forhold til HD-oppløsning.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...