Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverkskabel med hun og han


Anbefalte innlegg

Jeg har lagt en vanlig nettverkskabel på 10 meter igjennom huset for å komme ned til kjelleren. Problemet nå er at jeg kunne trengt å hatt kabelen noen meter lenger, men ønsker ikke å trekke den igjennom på ny med nye fester osv.

 

Finnes det en nettverks kabel forlenger, slik at jeg kan forlenge den 10 meter lange kabelen med et par meter til? Dvs med hun inngang og han utgang? Gjerne svar med link til en butikk hvor dette kan kjøpes.

 

På forhånd takk

Endret av tjvaboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lagt en vanlig nettverkskabel på 10 meter igjennom huset for å komme ned til kjelleren. Problemet nå er at jeg kunne trengt å hatt kabelen noen meter lenger, men ønsker ikke å trekke den igjennom på ny med nye fester osv.

 

Finnes det en nettverks kabel forlenger, slik at jeg kan forlenge den 10 meter lange kabelen med et par meter til? Dvs med hun inngang og han utgang? Gjerne svar med link til en butikk hvor dette kan kjøpes.

 

På forhånd takk

5231038[/snapback]

 

Har en sånn her av samme årsak.

 

Tror clahs ohlson har en sånn

Lenke til kommentar

Ok. Takk for svar. Fant ikke en slik kabel på hjemmesiden til clas ohlson, men finnes sikkert i butikken da.

 

Men dersom dere vet hvor det selges hadde det vært fint med en spesifikk link til dette produktet i en av de kjente nettbutikkene, kan være jeg skal bestille noe annet i tillegg, så da koster jeg på meg frakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...