Gå til innhold

Overgang frå Opera til Firefox/Thunderbird

Gullars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Gjekk for 20 minutt sidan over frå Opera til Firefox/Thunderbird, pga. nok eit Opera-krasj (får opp den Windows debug-saken).

Saknar eit par funksjonar, som eg tenkte eg skulle finna ut om det var muleg å få inn i Firefox:

Den eg saknar mest er Ctrl+Enter for å automatisk skriva inn passord...

Vidare kunne eg tenkja meg å ha alle sidene samla under eitt (slik at ikkje fleire internettsider blir viste dene på programlinja, slik som med IE).

Akkurat nå ser eg ingen skilnad på Firefox/IE (men som sagt har eg kun brukt det i 20 min.!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Firefox har ctrl + t hvis du skal ha mange vindu.

passord lagringen er mer likt explorer.. Hvor det ligger automatisk i innloggingsfeltet. Uten at du trenger å trykke noe

Skrevet

for å få skikkelig tabbed browsing anbefaler jeg at du klikker deg inn på tools->extentions -> "get more extentions" eller noe slikt og finner tabbrowser preferences på den extention sida som kommer opp.

Du kan alternativt aktivere det via config settings i firefox, men det er betydelig mer knotete for en nybegynner...

(mens du er på den extention lista, søk opp adblocker også...heh:)

Skrevet
Firefox har ctrl + t hvis du skal ha mange vindu.

passord lagringen er mer likt explorer.. Hvor det ligger automatisk i innloggingsfeltet. Uten at du trenger å trykke noe

5230105[/snapback]

men eg likte det betre slik det var i Opera. Er det ikkje muleg å få til i Firefox?

for å få skikkelig tabbed browsing anbefaler jeg at du klikker deg inn på tools->extentions -> "get more extentions" eller noe slikt og finner tabbrowser preferences på den extention sida som kommer opp.

Du kan alternativt aktivere det via config settings i firefox, men det er betydelig mer knotete for en nybegynner...

5230118[/snapback]

takk for tipsa. skal lasta ned desse.

Hvilken versjon av Opera bruker du? Har du oppgradert til 8.51?

5230147[/snapback]

hadde vel 8.50...

Til slutt har eg kome på fleire ting eg saknar:

Eg vil helst at Thunderbird skal visast til venstre i Firefox-vindauget (som i Opera). Når eg svarar på ein e-post i Thunderbird, hadde det vore greit om svaret automatisk kom øvst i mailen...

Skrevet

skreiv nok litt uklart der... skal spesifisera kva eg meiner...

Eg mottar ein e-post, og klikker på knappen "Svar". E-posten som eg vil svara på blir opna, og streken som markerer kor eg skriv, kjem heilt nede på sida. Dvs at Thunderbird opnar for at eg skal leggja inn svaret heilt nede i e-posten. Eg veit at det ikkje er noko problematisk å sjølv berre scrolla opp til starten av mailen, men eg ser helst at det skjer automatisk. Korleis kan eg ordna dette?

Skrevet

5230118[/snapback]

I FF 1.5 er det masse instillinger for tabbed browsing.
Skrevet
eg har leita, men finn ingenting...

5235643[/snapback]

Verktøy -> Kontoinstillinger -> [kontoen din] -> Adressering og utforming -> Sitering: 'start svaret ovenfor den siterte teksten'

:)

Skrevet (endret)

har ikke fått prøvd ff 1.5, pc'en har vært herpa i 2 uker. :/

gullars: det er en option for det på: account settings -> composition & addressing...må gjøres for hver konto du har..

Endret av MrLee
Skrevet

takk MrLee og endrebjorsvik89, og takk til alle andre som har hjelpt til så langt!

Då er det berre to ting som gjenstår å få til:

-Passordlagring som i Opera. Har aldri likt den tradisjonelle IE-passordlagringa...

-Få Thunderbird integrert i Firefox

*Slik at eg ikkje treng å ha Thunderbird oppe for å motta e-post.

*Ideelt om TB kunne vore integrert i FF (som i Opera), i ein sidestolpe.

-Lasta ned All-in-one-sidebar, men fann inga støtte for e-post der.

Det er vel kanskje ikkje muleg å få til desse tinga i FF, men eg spør nå likevel....

Skrevet

hehe, jo skulle vel tru det...

men eg må innrømma at eg er blitt litt småforelska i FF/TB etter at eg installerte det. Fortsatt saknar eg nokre funksjonar frå Opera, men ikkje nok til at eg vil gå tilbake. Dessutan har eg opplevt for mykje teknisk tull med Opera.

Skrevet

5230118[/snapback]

I FF 1.5 er det masse instillinger for tabbed browsing.

5236907[/snapback]

endelig fått installert 1.5. Det er fremdeles mer tab instillinger i tabbrowser prefrences extention enn standard.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...