King-Nothing Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg har kopiert en film fra en pc til en annen. Men jeg får ikke lyd på filmen. Har prøvd å føre over via msn og vanlig kopiering. Anyone?
Jernlov Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 1. Sjekk om du har lyd ellers 2. Prøv VLC Media Player Trur og denne er feilpostet?
nahojdat Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Lyden er nok der, er heller andre pcen som ikke har rette codeks til å spille av skikkelig..
King-Nothing Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 Nix...er nok ikke det. Har akkurat lastet ned nyeste divx kodeken. Og det hjalp ingenting.
King-Nothing Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 VLC fungerer, men det hjelper igrunn ikke meg stort. Skal klippe litt fra filmen og legge det ut til mobilen. Og jeg har jo ikke VLC på den. Og da er jeg igrunn tilbake til utgangspunktet...
Jernlov Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Da er det tydeligvis noe med ett codec. Skaff deg G-spot. Det tester hvilket codec filen bruker og om du har det.
King-Nothing Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Skal prøve det...Men som sagt har jeg lagt inn nyeste Divx kodek, og det funker fortsatt ikke...
sluffy Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg tør å vedde en krone på at du mangler AC3-lydcodec-ting-greie.
King-Nothing Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Skrevet 1. desember 2005 Har brukt G-spot nå, og den finner kodek for både audio og video. Har 2 stk installert (audio), men fortsatt ikke noe lyd...
King-Nothing Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 Jeg tør å vedde en krone på at du mangler AC3-lydcodec-ting-greie. 5237663[/snapback] Du har nok rett ja...Kikket litt nøyere i G-spot, og jeg manglet AC3. Nå har jeg lagt inn det, men når jeg nå skal spille av filmen, så klikker WMP. Har prøvd med WinAmp og Divx-player også, men de også bare klikker...
King-Nothing Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Skrevet 2. desember 2005 (endret) Sef har jeg restartet...Og i VLC fungerer det. Endret 2. desember 2005 av knothing
Jernlov Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Da er det nok ett codec, hvis det er veldig viktig for deg å ikke bruke VLC så kan du laste ned ACE Codecs Pack
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå