Gå til innhold

Til alle med Radeon 9800 Pro problemer!


Nikolade

Anbefalte innlegg

Jeg har lest litt frem og tilbake på forumet og har lagt merke til at det er mange som har de samme problemene som meg. Kan spille noen spill uten prob. men med noen spill blir det svart skjerm etter 2-3 min etterfulgt av en automatisk restart av pcen.

 

Ser Ati kortene går igjen med desse problemene. Spesielt 9800 pro kortene.

Er det noen som har blitt kvitt problemet?

Eller har en løsning på hva som kan være galt, vi har alle hørt det med å rense viften, kortet er varmt, brudd på strømledningen osv, men det fungerer på noen spill og ikke i det hele tatt på noen.

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde dette problemet når jeg spilte Everquest 2 med mitt Radeon 9800 pro. Regnet med det var pga av varme, så satt i en ekstra kabinettvifte og problemet forsvant.

Det samme skjer forøvrig nå hvis jeg skrur av kabinettvifta med mitt x800xt , og spiller Everquest 2. Er som nevnt over, noen "spill" som gjør skjermkortet varmere enn andre.

Lenke til kommentar

"Arokh" og "Orjanos3.16 har gode tips!

 

Ser på mitt 6600gt att feks "Far Cry" sender tempen opp i nesten 70 grader, mens "Rainbow six" bare gir ca 55 grader på GPUen.

 

Denne varmen sendes rett ut i kabinettet, og gjør det nødvendig med ekstra vifte til kabinettet.

 

Svak strømforsyning kan også "restarte" maskinen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...