Gå til innhold

Lvl'e fra 56 - 60! Hvor?


Anbefalte innlegg

Har kommer meg opp til lvl 56 med min UD rogue.

Har gitt opp planner om instancer før lvl 60, fordi det er altid en som skal spise, vaske badekaret, eller noe sånt...

Så jeg har planner om og sitte og grinde/queste meg fra til 60!

Har allerede questet i Winterspring, Eastern plaguelands, noe i silithus, og noen i Burning steppes, finner ikke så mange andre steder jeg..

Men da håpper jeg dere kan hjelpe meg med og finner ut hva som er enklest og kjappeste måten og kommer i lvl 60... hvor jeg kan grinde/queste?

 

 

*vis det finnes en lik tråd et eller annet sted, så send link*

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er rart du ikke har mange steder å queste.

 

Jeg er lvl 56 nå og har netopp begynt i Burning steppes, har ikke gjort noe i winterspring,EP,silithus enda og har bare gjort 2 quester i WP. Så jeg har ingen problemer med å queste meg opp til lvl 60...

 

Uansett så er ogres i deadwind pass perfekte å grinde. Ta deg en tur dit

Lenke til kommentar
Har kommer meg opp til lvl 56 med min UD rogue.

Har gitt opp planner om instancer før lvl 60,  fordi det er altid en som skal spise, vaske badekaret, eller noe sånt...

Så jeg har planner om og sitte og grinde/queste meg fra til 60!

Har allerede questet i Winterspring, Eastern plaguelands, noe i silithus, og noen i Burning steppes, finner ikke så mange andre steder jeg..

Men da håpper jeg dere kan hjelpe meg med og finner ut hva som er enklest og kjappeste måten og kommer i lvl 60... hvor jeg kan grinde/queste?

 

 

*vis det finnes en lik tråd et eller annet sted, så send link*

:thumbup:

5221031[/snapback]

 

Anbefaller questene i Silithus. Det er hauger av quester der, samtidig får du bra faction.

Brukte Winterspring fra 56 - 60, det er mange quester til Winterspring i Feelwood og, de bør du hente. (Silithus var ikke en del av spillet da jeg ble 60)

Berserker owlbeast brukte jeg å grinde på, de spawner ofte og gir bra xp. Og nord i landet har du lvl 60 mobs, de vinter tigrene. er du rested går det fort å gaine xp i winterspring ;)

Lenke til kommentar
Har kommer meg opp til lvl 56 med min UD rogue.

Har gitt opp planner om instancer før lvl 60,  fordi det er altid en som skal spise, vaske badekaret, eller noe sånt...

Så jeg har planner om og sitte og grinde/queste meg fra til 60!

Har allerede questet i Winterspring, Eastern plaguelands, noe i silithus, og noen i Burning steppes, finner ikke så mange andre steder jeg..

Men da håpper jeg dere kan hjelpe meg med og finner ut hva som er enklest og kjappeste måten og kommer i lvl 60... hvor jeg kan grinde/queste?

 

 

*vis det finnes en lik tråd et eller annet sted, så send link*

:thumbup:

5221031[/snapback]

 

Det mest geniale etter min erfaring er spøkelsene på innsjøen rett nedenfor everlook i winterspring.

lvl 55-57, ikke no hp, ikke no armor, genial xp og geniale drops. Funker helt til 60.

Lenke til kommentar

Spøkelsene er brillefine, men stedet passer dårlig for ambush/backstab-roguer, siden noen av dem hiver Curse of agony på deg. Selv hadde jeg ikke noe problem med å stealthe og åpne med Cheap shot mellom hvert tick, men CS krever ikke at du står bak mobs. Selvfølgelig kan man bare holde seg til de dame-spøkelsene, men det er ikke videre effektivt.

 

XP-messig begynte de å bli dårlige rundt 58, så jeg byttet over til yetiene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...