Dondrio Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Har kommer meg opp til lvl 56 med min UD rogue. Har gitt opp planner om instancer før lvl 60, fordi det er altid en som skal spise, vaske badekaret, eller noe sånt... Så jeg har planner om og sitte og grinde/queste meg fra til 60! Har allerede questet i Winterspring, Eastern plaguelands, noe i silithus, og noen i Burning steppes, finner ikke så mange andre steder jeg.. Men da håpper jeg dere kan hjelpe meg med og finner ut hva som er enklest og kjappeste måten og kommer i lvl 60... hvor jeg kan grinde/queste? *vis det finnes en lik tråd et eller annet sted, så send link*
Islanbadsj Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Du kan grinde i tyr's hand. Gjorde i alle fall jeg på lvl 56.
Sigga Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Du kan ihvertfall grinde spøkelser på det frosne vannet i WS til level 58. Har sett folk grinde der til level 60, men om det blir så effektivt den siste biten har jeg ikke peiling på.
Hjelmn Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Syns det er rart du ikke har mange steder å queste. Jeg er lvl 56 nå og har netopp begynt i Burning steppes, har ikke gjort noe i winterspring,EP,silithus enda og har bare gjort 2 quester i WP. Så jeg har ingen problemer med å queste meg opp til lvl 60... Uansett så er ogres i deadwind pass perfekte å grinde. Ta deg en tur dit
Thomas J.L Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Grinde ghosts i wintersprings til lvl 58, på lvl 58 begynner du i silithus (sjekk på thottbot hvor du får alt til questene) går bra fort i silithus. lvl 59 kan du grinde i easter plaguelands eller bare gjøre instancer
Adversary Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Jeg er lvl 58 nå, grinder og quester i Silithus, funker veldig bra. Og hvor i pokker ligger Tyr's Hånd?
Polmen Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg grinda yetis øst for Everlook i Winterspring fra 56-60 på tre dager. Drepte over 1100 yetier. Er nok bare xp du bør satse, for jeg fikk bare èn blå drop. En blå casterring.
Bredoc Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg er lvl 58 nå, grinder og quester i Silithus, funker veldig bra.Og hvor i pokker ligger Tyr's Hånd? 5223323[/snapback] Det ligger i EPL
Bredoc Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Har kommer meg opp til lvl 56 med min UD rogue.Har gitt opp planner om instancer før lvl 60, fordi det er altid en som skal spise, vaske badekaret, eller noe sånt... Så jeg har planner om og sitte og grinde/queste meg fra til 60! Har allerede questet i Winterspring, Eastern plaguelands, noe i silithus, og noen i Burning steppes, finner ikke så mange andre steder jeg.. Men da håpper jeg dere kan hjelpe meg med og finner ut hva som er enklest og kjappeste måten og kommer i lvl 60... hvor jeg kan grinde/queste? *vis det finnes en lik tråd et eller annet sted, så send link* 5221031[/snapback] Anbefaller questene i Silithus. Det er hauger av quester der, samtidig får du bra faction. Brukte Winterspring fra 56 - 60, det er mange quester til Winterspring i Feelwood og, de bør du hente. (Silithus var ikke en del av spillet da jeg ble 60) Berserker owlbeast brukte jeg å grinde på, de spawner ofte og gir bra xp. Og nord i landet har du lvl 60 mobs, de vinter tigrene. er du rested går det fort å gaine xp i winterspring
diskoduck Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Western og Eastern Plaguelands, gjør Argent Dawn questene og husk AD-trinketen hele tiden. Få maks ut av faction fra å grinde undead mobs.
Omar Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Har kommer meg opp til lvl 56 med min UD rogue.Har gitt opp planner om instancer før lvl 60, fordi det er altid en som skal spise, vaske badekaret, eller noe sånt... Så jeg har planner om og sitte og grinde/queste meg fra til 60! Har allerede questet i Winterspring, Eastern plaguelands, noe i silithus, og noen i Burning steppes, finner ikke så mange andre steder jeg.. Men da håpper jeg dere kan hjelpe meg med og finner ut hva som er enklest og kjappeste måten og kommer i lvl 60... hvor jeg kan grinde/queste? *vis det finnes en lik tråd et eller annet sted, så send link* 5221031[/snapback] Det mest geniale etter min erfaring er spøkelsene på innsjøen rett nedenfor everlook i winterspring. lvl 55-57, ikke no hp, ikke no armor, genial xp og geniale drops. Funker helt til 60.
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Spøkelsene er brillefine, men stedet passer dårlig for ambush/backstab-roguer, siden noen av dem hiver Curse of agony på deg. Selv hadde jeg ikke noe problem med å stealthe og åpne med Cheap shot mellom hvert tick, men CS krever ikke at du står bak mobs. Selvfølgelig kan man bare holde seg til de dame-spøkelsene, men det er ikke videre effektivt. XP-messig begynte de å bli dårlige rundt 58, så jeg byttet over til yetiene.
aspyr Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Stemmer det psilocybe sier, yetiene er også ypperlige fra 58-60. Grinda der selv fra 58-60.
Datasmurf Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Jeg ville gått for Silithus. Grinda fra 57 til 60 der ^^ Nå er du 56, men det går sikkert bra. Jeg brukte ikke lang tid der i alle fall. 2 dager fra femtiåtte og en halv til seksti
jackrabbiten Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg ville gått for Silithus.Grinda fra 57 til 60 der ^^ Nå er du 56, men det går sikkert bra. Jeg brukte ikke lang tid der i alle fall. 2 dager fra femtiåtte og en halv til seksti 5225125[/snapback] Ingame-tid? :o
Datasmurf Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 In-game? Nei, out-game Feral druid serru Ting går fortere da. (Selvsagt hjalp det litt på at jeg dro med en 60 mage og AoE-grinda Twilights i 2 timer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå