Gå til innhold

Noen som spiller WoW for PvP ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vil ha outdoor PvP tilbake i WoW. Som Zythius nevner, krigen som farte frem og tilbake mellom SS og TM var noe så sykt rått. BG opplegget er nokså tafatt. Hvis Blizzard fjerner DK's og mekker noen quest for å raide byer, da skal dere se det blir fart på sakene igjen.

BG's blir kjedelig etter kort tid, outdoor PvP derimot, evig bra! :yes:

Endret av saXin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Silvermoon er det ikke det minste gøy å pvp'e, den eneste bg du kommer inn i uten å stå over 2 timer i kø er jo warsong gulch:S

jeg har stått 4 timer i kø for arathi basin, tilslutt gadd ejg ikke vent emer og bytta kø til warsong og kom oinn etter en time...

da tok det 13 min for horde å eie oss så grundig at det bare er trist,...

vær så snill, fiks sånn at det blir linked bg's og alliance på silvermoon får spilt litt pvp også...

Skrevet (endret)

jeg var shadow priest veldig lenge, så kom bgs, alt av pvp ble flyttet dit. jeg har nå sluttet med pvp og blitt holy priest. BG er som å queste i contested ved prime time...jeg svaner world pvp hvor guilds crashet sammen 40vs40. det var morro, ikke som nå, hvor folk må springe og hente flagg.

Er også kjipt hvor venlig wow er for folk som dør. å dø i SWG var noe som absolutt ikke kunne skje, og man ville gjøre alt for å ungå det. og det finnes spill som er enda værre å dø i en swg heh.

Å dø i wow har egentlig ikke noe å si. "sorry you suck, but here, have som honor anyway". dette skaper ikke et skille mellom hvem som faktisk er god, og hvem som er elendig. honor system er jeg for, men dårligere spillere trenger å bli straffet mer for det. da ville dette vært mye mer interessant.

Synd at di har så gode faction rewards i bgs, kanksje folk har funnet på noe annet vist det ikke var slik, og man kunne ha litt orntlig pvp

edit: BGs er ikke noe annet en organisert faction farming

Endret av JRL
Skrevet

Jeg savner dagene i BRM/TM-SS noe fryktelig, det er så fryktelig sugent å være klint inni AB/AV hele dagen for å få PvP'e og ingen av de andre i guilden gidder å være med til BRM -.-;;

Ingenting er som å ha en 5manns gruppe i BRM og ganke et UBRS raid som kommer passe spredt og ufoberedt, eller løpe som f om et MC raid kommer.

Og jeg spillte mest for PvP, det funker bare ikke lengre. Honor systemet hadde vært bedre uten så gode rewards (11-14) å Bg'ne kan fjernes -.-;;

Skrevet

Eller som da vår femmanns Stratholme-gruppe (60 warrior, 60 shaman med forholdsvis maksa gear (halvveis tier 1, halvveis tier 2), 57 priest (meg), 60 druid og 60 mage) slakta en timannsgruppe med 7 x 60 og 3 x 59 i morges :)

Det er så utrolig morsomt når sånt skjer :)

Skrevet (endret)

En av grunnene til at BG kom, er jo at spillet rett og slett ikke takler mass-pvp på world servern. Dere husker sikkert den grusomme laggen når 60vs60 braket sammen i tarren mill? Eller i Ironforge om horde angrep, eller i orgrimmar om alliance raidet.

Blizzard fikset dette med å flytte PvP til instance-servere. Om det er en god løsning eller ikke kan jo diskuteres.

Endret av likferd
Skrevet

Jeg synes ikke det var en god løsning da det ødela mye av gameplayet for meg. Men er det nødvendig så er det nødvendig.. Så få vi (som liker outdoor pvp) håpe at det kommer en liten serverupgrade da engang snart=P

Har ikke vi foresten de gamle US serverne?

Skrevet

En idé hadde kasnkje vært å lage et sted ( f. eks i Alterac) som er contested, og lagd mye som AV, bare ikke en instance...

Ihvertfall for PvE servere...

Skrevet

De har jo planlagt å lage noe outdoor pvp greier har jeg lest, hvor dette ble av vet jeg sannelig ikke.

Det som ødelegger enda mer er at disse hardcore pvp folka ikke går i battleground slik vi vanlige gjør, de bruker en gruppe konstant. Får de noen slags form for motstand: /afk. Burde bare avskaffa "join as group" eller i det minste gjøre slik den individuelt la til alle, slik at en kunne risikere å bli splittet.

Skrevet
En av grunnene til at BG kom, er jo at spillet rett og slett ikke takler mass-pvp på world servern. Dere husker sikkert den grusomme laggen når 60vs60 braket sammen i tarren mill? Eller i Ironforge om horde angrep, eller i orgrimmar om alliance raidet.

Blizzard fikset dette med å flytte PvP til instance-servere. Om det er en god løsning eller ikke kan jo diskuteres.

5258864[/snapback]

Lurer på vis Blizzard ikke hadde flyttet de til instance-servere. hvordan ting har vært da :)

Skrevet
De har jo planlagt å lage noe outdoor pvp greier har jeg lest, hvor dette ble av vet jeg sannelig ikke.

Det som ødelegger enda mer er at disse hardcore pvp folka ikke går i battleground slik vi vanlige gjør, de bruker en gruppe konstant. Får de noen slags form for motstand: /afk. Burde bare avskaffa "join as group" eller i det minste gjøre slik den individuelt la til alle, slik at en kunne risikere å bli splittet.

5262761[/snapback]

Enig med deg i det outdoor greiene, men hvis det ikke hadde gått an å tatt 'join as group' hvor hadde det blitt av det sammholdet man kan ha i bg, med det mener jeg å planlegge litt før kampen osv med tanke på healere og slikt.

Jeg som priest hadde ikke hatt no å gjøre i bg på lavere levels pga av jeg ikke gjør den store skaden pluss at jeg bare kan bruke cloth.

Men hvis jeg er i gruppe sammen med warriors og hunter's og jeg får heala dem når de trenger det da er vi et ganske godt team så jeg synes dagens ordning er ganske bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...