Gå til innhold

Noen som spiller WoW for PvP ?


Anbefalte innlegg

Ja, er det det? Etter min mening har Blizzard ødelagt alt som heter pvp takket være instanced battlegrounds og honor system. All pvp med unntak av et få lowbie gankere foregår i AB, WSG eller AV nå.

 

I gamle dager, for de som husker tiden før Alterac Valley, drev vi faktisk på med pvp bare for morro skyld. Ikke for å farme rep og honor for noen imba våpen. Jeg synes forsåvidt at det med ranks og reward er en bra måte for å skaffe seg gear på, for de som ikke liker å raide. Men måten honor system er blitt laget er jo helt elendig.

 

Greit nok, Instanced pvp suger bigtime, og honor system belønner bare folk som kan spille 24\7 . Men hva viss du faktisk vil inn i feks AV. Jo, lykke til. Server cap og ubalansert horde\alliance ratio gjør dette umulig. Siste gang jeg prøvde AV: average waittime 4 mins, time in que 2 hours and 46 mins. Da ga jeg opp.

 

Jeg joina en server som stod som pvp server. Men det er ingen forskjell fra en pve server. GG Blizzard. WoW har blitt til Everquest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow er kult hvis du har en Legionairre + level 60 og ganker stygge dverger og gnomer som meg :)

Låner min kamerat sin orc warrior, ENESTE jeg gjør er å ganke småkryp i redridge. Haha, verste er at mange av dem faktisk STARTER å angripe meg ,selvom dem er under level 20.

Det mest gøyale er selfølgelig å terrorisere litt, altså kjøre epicmounten in der det står mange folk og syr litt, kanskje litt blacksmith sjekker mailen. Ta dem alle, hahaha. Skal si dem skvetter (vil jeg tro).

Vaktene gir jeg så langt i, bare jeg får tatt småkrypa.

Lenke til kommentar

BG er morsomt ja, men ikke jeg husker da jeg var ung shadow priest og og garantert få meg en ordentlig fight med noen alliance ved å dra etter veien i STV. Noen ganger brukte jeg og en Rogue kompis å teame opp for å prøve å ganke/pvpe mot 3-4 manns grupper med alliance. Det var tider :)

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar
Wow er kult hvis du har en Legionairre + level 60 og ganker stygge dverger og gnomer som meg :)

Låner min kamerat sin orc warrior, ENESTE jeg gjør er å ganke småkryp i redridge. Haha, verste er at mange av dem faktisk STARTER å angripe meg ,selvom dem er under level 20.

Det mest gøyale er selfølgelig å terrorisere litt, altså kjøre epicmounten in der det står mange folk og syr litt, kanskje litt blacksmith sjekker mailen. Ta dem alle, hahaha. Skal si dem skvetter (vil jeg tro).

Vaktene gir jeg så langt i, bare jeg får tatt småkrypa.

5221737[/snapback]

Høres jo veldig gøy ut :roll:

Lenke til kommentar
Wow er kult hvis du har en Legionairre + level 60 og ganker stygge dverger og gnomer som meg :)

Låner min kamerat sin orc warrior, ENESTE jeg gjør er å ganke småkryp i redridge. Haha, verste er at mange av dem faktisk STARTER å angripe meg ,selvom dem er under level 20.

Det mest gøyale er selfølgelig å terrorisere litt, altså kjøre epicmounten in der det står mange folk og syr litt, kanskje litt blacksmith sjekker mailen. Ta dem alle, hahaha. Skal si dem skvetter (vil jeg tro).

Vaktene gir jeg så langt i, bare jeg får tatt småkrypa.

5221737[/snapback]

Høres jo veldig gøy ut :roll:

5223734[/snapback]

 

 

Dere synes det er gøy som lvl 60 å fly rundt og ganke folk som er 40 lvl lavere en dere?? jaja...

Står skikkelig respekt av dere..

Lenke til kommentar
Ja, er det det? Etter min mening har Blizzard ødelagt alt som heter pvp takket være instanced battlegrounds og honor system. All pvp med unntak av et få lowbie gankere foregår i AB, WSG eller AV nå.

 

I gamle dager, for de som husker tiden før Alterac Valley, drev vi faktisk på med pvp bare for morro skyld. Ikke for å farme rep og honor for noen imba våpen. Jeg synes forsåvidt at det med ranks og reward er en bra måte for å skaffe seg gear på, for de som ikke liker å raide. Men måten honor system er blitt laget er jo helt elendig.

 

Greit nok, Instanced pvp suger bigtime, og honor system belønner bare folk som kan spille 24\7 . Men hva viss du faktisk vil inn i feks AV. Jo, lykke til. Server cap og ubalansert horde\alliance ratio gjør dette umulig. Siste gang jeg prøvde AV: average waittime 4 mins, time in que 2 hours and 46 mins. Da ga jeg opp.

 

Jeg joina en server som stod som pvp server. Men det er ingen forskjell fra en pve server. GG Blizzard. WoW har blitt til Everquest.

5220215[/snapback]

 

BG ble laget pga spillet for mange ble ødelagt av idioter som corpse campa folk i lange tider. Etter flere klager ble BG lagd, og det fjernet jo noe av gankerne som ødela for mange særiøse spillere som ønsket å bygge karakteren sin og queste i mer eller mindre fred. Har sett at det er flere servere hvor det er problemer med å få til kamper pga mye køer, og for eks. 70% horde 30% allys. Har heldigvis ikke dette problemet på BL der går det rimelig greit.

 

Jeg er enig med deg at slik honour systemet nå er så belønner det bare de som spiller 24\7 som du sier. Men er ikke det noe av poenget da? Tenk deg om alle med letthet kunne skaffe seg de epica som du får der, tror du ikke det ville blitt kjedelig etterhvert? Selv om det tar tid å få de itemene så får du dem hvis du bruker tid. Slik er det ikke i instancer, sjangsen for det du vil ha skal droppe er minimale. Nevner bare et eksempel Valor leggings, telte alle runsa der 69 stykker uten en gang å se dem droppe.. Skal man måle tid opp på det i forhold til en BG hvor du faktisk får kjøpt deg revards finnes det ikke tvil i min sjel hva jeg går for ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

outdoor PvP er ikke fullstendig ødelagt. hvertfall ikke på skullcrusher.

 

det gode med BGs, spesielt AB. er at du kommer lett inn for litt rask "PvP". honor systemet er det mest latterlige bajs systemet etter BGs kom. er selv rank 10 og tenkte å nå rank 12-13. men det er bare for kjedelig å grinde AB 24/7. før BGs måtte du hvertfall ha litt skill for å tjene deg honor points.

 

nu kan jeg bare joine AB. løpe sammen med zergen. å prøve å gjøre så mye dmg mot en person før han dør så jeg får mesteparten av honoren.

 

fair fights er det bare å glemme i BGs. har du en fin 1on1, 2on2 osv. kommer det 2-3 til for å ødelegge. folk er ufattelig feige og. løper vekk når de ser deg stå der alene når de selv er alene.

 

BGs er for pussies. synd at man må være i BGs for å gå opp i rank for å få PvP itemsan.

Lenke til kommentar
Hvilken server er det du spiller på? Kommer meg altid inn etter veldig kort ventetid.

 

Men jeg må være erlig å si at jeg spiller bare i av for og få rep. Som warrior er det neste ingen ting å gjøre hvis du ikke har et par healere i ryggen som faktisk healer.

5223455[/snapback]

 

Har hatt det moro i AV jeg som warrior :hmm:

 

Hver gang jeg entrer AV, er det med mål om å ha mest deaths av alle :D

Charge, bloodrage, intimidating shout, whirlwind

rinse and repeat ;)

Noe av det viktigste for å vinne AV er at folk tør å charge inn i store folkemengder for å pushe dem bakover, og dermed synes jeg at jeg gjør en viktig jobb med å pushe dem bakover :love:

 

Jeg synes forresten BG's er kjempefint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...