Gå til innhold

Hvilket overklokking program ska eg bruke til AMD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Jeg har aldri sett en side som heter OVERKLOKKING FOR NYBEGYNNERE har du?

 

Staljin"

5217126[/snapback]

Greit, beklager, du må tydeligvis være tilbakestående.

Slikt burde du informere om på forhånd, så blir alt mye lettere.

 

http://overklokking.no/art.php?artikkelid=15352

 

Hva er det for noe?

 

mr_lf, vet, tydeligvis ikke alle som klarte å få med seg det engang. Men hva kan en forvente av dagens samfunn?

Lenke til kommentar

5216936[/snapback]

 

ikke noe å vits å sløse bort ord på folk som ber folk lese litt mer om emnene før de spør rundt så den kan stille lure spørsmål?

en ting som ofte mangler på dette forumet.. viljen til å letet litt selv..et lite søk på google og 85% av spørsmålene her kunne vært ungått

5216962[/snapback]

 

Nå tar du dette ut av samenhenget. Jeg sa jo selv FØR Gopphey, at han skal søke litt her på forumet.

 

Staljin

5217114[/snapback]

 

tydelig at noen ikke sier i fra klart nok da..

når folk fortsetter å lage tråder om dumme emner

Lenke til kommentar
Hei,

 

Jeg har aldri sett en side som heter OVERKLOKKING FOR NYBEGYNNERE har du?

 

Staljin"

5217126[/snapback]

Greit, beklager, du må tydeligvis være tilbakestående.

Slikt burde du informere om på forhånd, så blir alt mye lettere.

 

http://overklokking.no/art.php?artikkelid=15352

 

Hva er det for noe?

 

mr_lf, vet, tydeligvis ikke alle som klarte å få med seg det engang. Men hva kan en forvente av dagens samfunn?

5217139[/snapback]

 

Det er en guide til OC, men hvorfor i all verden viser du det til meg? Jeg har holdt på med det i 7 år. Er du imbesil eller er du "high"? Hva bruker du i så fall?

 

Staløjin

Endret av staljin
Lenke til kommentar
Det er en guide til OC, men hvorfor i all verden viser du det til meg? Jeg har holdt på med det i 7 år. Er du imbesil eller er du "high". Hva bruker du i så fall?

 

Staløjin

5217192[/snapback]

Du leser ikke hva jeg skriver, gjør du vel?

 

Poenget mitt er at siden han er på et forum som tilhører siden www.overklokking.no burde han gå på hovedsiden og finne frem til den guiden. Dette forstod du tydeligvis ikke.

Temmelig imponerende i mine øyne.

Lenke til kommentar
Det er en guide til OC, men hvorfor i all verden viser du det til meg? Jeg har holdt på med det i 7 år. Er du imbesil eller er du "high". Hva bruker du i så fall?

 

Staløjin

5217192[/snapback]

Du leser ikke hva jeg skriver, gjør du vel?

 

Poenget mitt er at siden han er på et forum som tilhører siden www.overklokking.no burde han gå på hovedsiden og finne frem til den guiden. Dette forstod du tydeligvis ikke.

Temmelig imponerende i mine øyne.

5217206[/snapback]

 

Ja, hvis vi skal avslute dette her (jeg er så trøtt), så burde IKKE HAN HATT EN PC, ENGANG så hadde vi sluppet å krangle her.

 

staljin

Lenke til kommentar

vel, har dere tenkt til å hjelpe trådstarter, eller skal dere krangle mer? da foreslår jeg at dere går til OT-delen av forumet her. . . det er jo ikke skitkasting dette forumet skal handle om, da. . . :angry:

har faktisk gitt sånn minus-ting til ganske mange av postene her, for de ikke har noenting med denne tråden og gjøre, og fordi det er bare skitkasting i dem. . .

får håpe en moderator gjør noe med dette, da. . .

Lenke til kommentar

'Minus-ting'?

 

Uansett, det er uendelig med svar til trådstarter her, men om du hadde fulgt med LITT hadde du forstått at han/hun/det ikke fortjener noe svar. (Hint: Sjekk de 2 andre identiske postene).

 

Brenn.

 

staljin, jeg er så uendelig mye bedre, det er poenget. Ingen grunn til å være furt nå. :)

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Det er en guide til OC, men hvorfor i all verden viser du det til meg? Jeg har holdt på med det i 7 år. Er du imbesil eller er du "high". Hva bruker du i så fall?

 

Staløjin

5217192[/snapback]

Du leser ikke hva jeg skriver, gjør du vel?

 

Poenget mitt er at siden han er på et forum som tilhører siden www.overklokking.no burde han gå på hovedsiden og finne frem til den guiden. Dette forstod du tydeligvis ikke.

Temmelig imponerende i mine øyne.

5217206[/snapback]

vel, han er nå egentlig ikke det. . . kanskje du går inn fra ok.no, men jeg går inn fra hw.no og egentlig så er vi ikke på noen av de sidene. . . vi er på diskusjon.no!

det er jo ikke sikkert at trådstarter har hørt om ok.no! han kan jo ikke noe om overklokking, så hvorfor skal han vite om den nettsiden?

syntes dere skal kutte ut med denne kranglingen nå, for 2 sider med skit syntes jeg er litt for mye :mad:

Lenke til kommentar
vel, han er nå egentlig ikke det. . . kanskje du går inn fra ok.no, men jeg går inn fra hw.no og egentlig så er vi ikke på noen av de sidene. . . vi er på diskusjon.no!

det er jo ikke sikkert at trådstarter har hørt om ok.no! han kan jo ikke noe om overklokking, så hvorfor skal han vite om den nettsiden?

syntes dere skal kutte ut med denne kranglingen nå, for 2 sider med skit syntes jeg er litt for mye :mad:

5217274[/snapback]

Skjerp deg.

Det får da være måte på hvor idiot man kan bli.

 

Og hvis du synes denne 'kranglingen' (som du så rart kaller det) er tåpelig, hvorfor er du med på å fyre oppunder den da?

 

Smart. :)

Lenke til kommentar
vel, han er nå egentlig ikke det. . . kanskje du går inn fra ok.no, men jeg går inn fra hw.no og egentlig så er vi ikke på noen av de sidene. . . vi er på diskusjon.no!

det er jo ikke sikkert at trådstarter har hørt om ok.no! han kan jo ikke noe om overklokking, så hvorfor skal han vite om den nettsiden?

syntes dere skal kutte ut med denne kranglingen nå, for 2 sider med skit syntes jeg er litt for mye :mad:

5217274[/snapback]

Skjerp deg.

Det får da være måte på hvor idiot man kan bli.

 

Og hvis du synes denne 'kranglingen' (som du så rart kaller det) er tåpelig, hvorfor er du med på å fyre oppunder den da?

 

Smart. :)

5217292[/snapback]

vel, helt til nå har jeg faktisk ikke "fyrt oppunder" den, men nå begynner jeg faktisk å bli ganske irritert! :realmad: ihvertfall på deg som tror alle er geeker og kan alt om data, men det finnes noen som ikke kan like mye om data som andre men alikevel har lyst til og prøve, og derfor må de jo spørre for å finne ut! Tror du at du ble født som super-geek, eller at du har lært det gjennom å prøve og spørre/lese her på forumet? Det er ihvertfall det jeg har gjort, og trådstarter burde nå også få de samme rettigheter som vi andre har hatt her på forumet!

Lenke til kommentar
vel, helt til nå har jeg faktisk ikke "fyrt oppunder" den, men nå begynner jeg faktisk å bli ganske irritert!  :realmad:  ihvertfall på deg som tror alle er geeker og kan alt om data, men det finnes noen som ikke kan like mye om data som andre men alikevel har lyst til og prøve, og derfor må de jo spørre for å finne ut! Tror du at du ble født som super-geek, eller at du har lært det gjennom å prøve og spørre/lese her på forumet? Det er ihvertfall det jeg har gjort, og trådstarter burde nå også få de samme rettigheter som vi andre har hatt her på forumet!

5217338[/snapback]

*le*

 

All respekt for deg forsvant for litt siden, sjekk 'gullkorn'. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...