Gå til innhold

Hvilket overklokking program ska eg bruke til AMD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var vel veldig smart :thumbdown: . En har du også vært ny på OC fronten, eller ble du født med OC ferdigheter!? Da var du jammen framfor din tid.

5216233[/snapback]

Tja, jeg klarte ihvertfall å lese litt rundt først slik at det ikke var nødvendig å spørre om så overdrevent meningsløse ting som i denne posten. Gidder man ikke finne ut hvordan ting fungerer først er sjansen MYE større for å ødelegge noe.

 

Trodde det var temmelig innlysende at det var det jeg ville frem til, men, men. ;)

 

Edit: Hvorfor skal han bruke BIOS og ikke feks. clockgen?

 

Edit2: Jeg glemte noe. staljin, du er en ufattelig dum idiot.

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Tøffen. ;)

 

<a href='http://www.jall.com' target='_blank'></a>

5216866[/snapback]

 

Hei,

 

Slike som deg er ikke vært å sløse ordene på. Ble du fornærmet av inlegget mitt så sier du det fint. Skjønner godt at du blir irritert av slike post, akkurat som jeg er er det med alle de "Skal ha meg ny CPU, HK, RAM" som ikke er postet i "Hjelp til kjøp/salg av PC", men det får gå sin gang, det.

 

staljin

Lenke til kommentar

Hehe, du skjønner ikke at du driter deg ut nå?

Hvem var det som begynte med å påpeke at min post var håpløs?

Jo, det var deg.

 

Hvem sin post inneholdt det desidert beste tipset her?

Jo, det var min.

 

Skjønner ikke at du gidder engang.

 

Og nei, jeg ble ikke fornærmet av noe som helst, dog, du kunne godt av prøvd synes jeg.

Lenke til kommentar
Tøffen. ;)

 

<a href='http://www.jall.com' target='_blank'></a>

5216866[/snapback]

 

Hei,

 

Slike som deg er ikke vært å sløse ordene på. Ble du fornærmet av inlegget mitt så sier du det fint. Skjønner godt at du blir irritert av slike post, akkurat som jeg er er det med alle de "Skal ha meg ny CPU, HK, RAM" som ikke er postet i "Hjelp til kjøp/salg av PC", men det får gå sin gang, det.

 

staljin

5216936[/snapback]

 

ikke noe å vits å sløse bort ord på folk som ber folk lese litt mer om emnene før de spør rundt så den kan stille lure spørsmål?

en ting som ofte mangler på dette forumet.. viljen til å letet litt selv..et lite søk på google og 85% av spørsmålene her kunne vært ungått

Lenke til kommentar

Hei,

 

Her er det noe gale med maskin som jeg skriver på, så den siste posten skulle ikke vært postet slik.

 

Nei, syns ikke det var en fin måte å si trådstarteren lese mer før han poster spørsmålet.

 

Vet dere hvor vanskelig er det å finne ut av noe du ikke kan en dritt om. Hvor skal man begynne, hva er riktig eller galt, alle disse "du kan ødellege noe" tipsene.

 

Har nå gjort ufattelig mye rart med mine CPU, RAM, og HK, jeg har hatt og aldri har noe blitt ødelagt som følge av OC eller den tuklingen.

 

NOK OM DET. Har ikke kaldt noe idiot, og ingen bør få lov til å kalle meg for en.

 

Er så trøtt og går akkurat nå av vakten.

 

Ha det.

Lenke til kommentar
Hei,

 

Her er det noe gale med maskin som jeg skriver på, så den siste posten skulle ikke vært postet slik.

 

Nei, syns ikke det var en fin måte å si trådstarteren lese mer før han poster spørsmålet.

 

Vet dere hvor vanskelig er det å finne ut av noe du ikke kan en dritt om. Hvor skal man begynne, hva er riktig eller galt, alle disse "du kan ødellege noe" tipsene.

 

Har nå gjort ufattelig mye rart med mine CPU, RAM, og HK, jeg har hatt og aldri har noe blitt ødelagt som følge av OC eller den tuklingen.

 

NOK OM DET. Har ikke kaldt noe idiot, og ingen bør få lov til å kalle meg for en.

 

Er så trøtt og går akkurat nå av vakten.

 

Ha det.

5217019[/snapback]

 

 

en forferdelig god start er jo å søke etter "overklokking" på www.google.no ?

kanskje man får noe der?

kanskje man kan se på de 10 øverste linkene og lese de?

kanskje man kan tenke 3 ganger til før man lager en ny tråd og søke litt først?

Lenke til kommentar
Vet dere hvor vanskelig er det å finne ut av noe du ikke kan en dritt om. Hvor skal man begynne, hva er riktig eller galt, alle disse "du kan ødellege noe" tipsene.

5217019[/snapback]

Jeg håper seriøst du tuller nå.

Vet du hvilket side denne forumdelen er beregnet på?

 

Kom deg tilbake til gamer.no-delen du. :)

Lenke til kommentar
Vet dere hvor vanskelig er det å finne ut av noe du ikke kan en dritt om. Hvor skal man begynne, hva er riktig eller galt, alle disse "du kan ødellege noe" tipsene.

5217019[/snapback]

Jeg håper seriøst du tuller nå.

Vet du hvilket side denne forumdelen er beregnet på?

 

Kom deg tilbake til gamer.no-delen du. :)

5217052[/snapback]

 

Hei,

 

Jeg tuller ikke, hva heter forum OC av CPU? Hvor syns du man bør spørre noe om OC av CPU? Visste ikke at man må være seriøs/erfaren overklokker for å kunne poste her(selv de dumme spørsmålene).

 

Staljin

Lenke til kommentar
Hei,

 

Jeg tuller ikke, hva heter forum OC av CPU? Hvor syns du man bør spørre noe om OC av CPU? Visste ikke at man må være seriøs/erfaren overklokker for å kunne poste her(selv de dumme spørsmålene).

 

Staljin

5217092[/snapback]

Du forstod tydeligvis ikke en dritt av hva jeg skrev, så jeg skal prøve enda enklere.

Denne forumdelen tilhører primært siden www.overklokking.no.

Hva tror du man kan finne på den internettsiden?

 

Edit: Teh fun btw. :wee:

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

5216936[/snapback]

 

ikke noe å vits å sløse bort ord på folk som ber folk lese litt mer om emnene før de spør rundt så den kan stille lure spørsmål?

en ting som ofte mangler på dette forumet.. viljen til å letet litt selv..et lite søk på google og 85% av spørsmålene her kunne vært ungått

5216962[/snapback]

 

Nå tar du dette ut av samenhenget. Jeg sa jo selv FØR Gopphey, at han skal søke litt her på forumet.

 

Staljin

Lenke til kommentar
Hei,

 

Jeg tuller ikke, hva heter forum OC av CPU? Hvor syns du man bør spørre noe om OC av CPU? Visste ikke at man må være seriøs/erfaren overklokker for å kunne poste her(selv de dumme spørsmålene).

 

Staljin

5217092[/snapback]

Du forstod tydeligvis ikke en dritt av hva jeg skrev, så jeg skal prøve enda enklere.

Denne forumdelen tilhører primært siden www.overklokking.no.

Hva tror du man kan finne på den internettsiden?

 

Edit: Teh fun btw. :wee:

5217107[/snapback]

 

Hei,

 

Jeg har aldri sett en side som heter OVERKLOKKING FOR NYBEGYNNERE har du?

 

Staljin"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...