invalid_user Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Dette er tråden for artige, rare eller syke ting som har skjedd degg på Need For Speed: Most Wanted. Legg gjerne til screenshot, om du har. Jeg kan vel begynne: 1. Syns egentlig fysikken i Most Wanted er latterlig. Når jeg kjører meg forbi en roadblock, ser jeg alltid tilbake, og der ser jeg mange politibiler som er 3 meter oppe i lufta og tar mange saltoer. 2. I dag klarte jeg forresten å kjøre under traileren til en lastebil, på to måter. 1) Da en lastebil krysset veien, kjørte jeg under traileren. 2) Da lastebilen og jeg var parallelle, kjørte jeg under traileren, evig digg! 3. Jeg kjørte min Eclipse i ca 320 km/t da jeg plutselig så to ram-SUVer som skulle kjøre i meg og veien var veldig smal. Jeg trykket på nitro-knappen og SUVene kræsjet i en politibil som kjørte bak meg. 4. Det var et lite insekt (bug) som gjorde dette her: ram-SUV pleier jo å spawe, men denne gangen var det noe veien, en lastebil. Så de spawna bak lastebilen i storfart og kræsja som bare faen! Da måtte jeg nesten trykke på Pause, for å ta meg en god latter! :!: Jeg vet at mange av de tingene er kanskje ikke så utrolig spennende, men selve spillet gjør dem det.
Steina Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 3. Jeg kjørte min Eclipse i ca 320 km/t da jeg plutselig så to ram-SUVer som skulle kjøre i meg og veien var veldig smal. Jeg trykket på nitro-knappen og SUVene kræsjet i en politibil som kjørte bak meg. 5215985[/snapback] Samme skjedde hos meg i dag, bare med en ganske så tregere bil enn din Oså ble jeg bustet da en SUV bil traff meg front mot front, så fløy jeg 90 grader rett opp noen meter, så landet jeg på bakken igjen, og da var jeg innesperret.. Hadde ingen sjangs til å komme meg unna da nei
TheDarkListener Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 Kom to rhino-suvs mot meg, trodde min siste time var kommet, men av en eller annen grunn kjørte de gjennom bilen min . Litt wtf. Hadde også en frontkolisjon mot en light-suv med min cayman, suven fløy opp i lufta, jeg mistet litt fart .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå