graks Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 sjekk ut disse skjermbildene fra Project IM et nytt danske fps.spillet ser kjempe bra ut.våpen modelene di bruker er noe av det beste jeg har sett.leste at folk tror at de bruker ue3 motoren,men det ser ikke ut som ue3 fra skjermbildene. sjekk ut hjemmesiden til Project IM der er den en teaser trailer. http://www.zeropointsoft.com/teaser/
KristianF Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 og som vanlig må det være fantasitull i fremtiden med maskiner som du sloss mot og dritt..
Vrengtpolvott Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 og som vanlig må det være fantasitull i fremtiden med maskiner som du sloss mot og dritt.. 5214841[/snapback] Det er jo dødskult sålenge det blir gjort bra, i Chronicles of Riddick sloss man ofte mot maskiner, men det var såpass gjennomført at det bare ble drit kult.
Dragon Hunter Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Flott grafikk, men spillet ser veldig klisjé-aktig ut.
Avean Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Ett eller annet med dette bildet som ikke ser helt rett ut . Ser ikke ut som en veldig kreativ tittel akkurat og jeg og flere er såååå lei av standard fps spill nå at vi alle har lyst til å spy snart. F.E.A.R hadde litt annerledes fps gaming da man kunne bruke hoppspark men savner litt mer.
Mala Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Eg velger å dømme spillet først når det blir mere media tilgjengelig for oss Men såg litt nais ut ja.
albions Skrevet 7. desember 2005 Skrevet 7. desember 2005 Kjedelige omgivelser.... 5214935[/snapback] Umulig å si slikt etter å ha sett 2 bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå