Gå til innhold

Julegave til fersk dame?

DjProximus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e
Skrevet

Kommer ann på caba. Hoes liker så mye rart så vanskelig og si. *Nettopp sett Terkel i Knipe*

Skrevet
Kommer ann på caba. Hoes liker så mye rart så vanskelig og si. *Nettopp sett Terkel i Knipe*

5211170[/snapback]

Du er så utrolig helpsom. :thumbup:

Sexy undertøy, søte ting fra gullsmed, blomster, osv osv.

Skrevet

Second that, LarsP (den første setningen altså)

Mener å ha hørt at ingenting viser mer omsorg enn ett par sokker, så hvorfor ikke starte med det først, og heller ha ett smykke liggende på lur. Mulig at smykke er litt gammeldags?

Litt vanskelig å vite hvordan dama di er, men for alle musikkelskere er Ipod kos:)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Ikke gi sexy undertøy til en fersk dame. Gi henne noe standard som smykke, armbånd e.l. og topp det hele med en True Romance-dvd :wee:

Skrevet
Parfyme ser jeg på som en sikker vinner. Si at du skal ha parfyme til jenta di, og hu bak kassa ordner resten :yes:

5211282[/snapback]

som de tolker som "hint hint.. du lukter vondt" ? :no:

Skrevet
Parfyme ser jeg på som en sikker vinner. Si at du skal ha parfyme til jenta di, og hu bak kassa ordner resten :yes:

5211282[/snapback]

som de tolker som "hint hint.. du lukter vondt" ? :no:

5211647[/snapback]

Tja, da er hun vel kanskje litt vanskelig å ha med å gjøre på flere måter :!:

Gjest Slettet+1242
Skrevet (endret)

kjøp en power rangers DVD(99 kr på spaceworld), og inni legger du et superfint dikt etc. når det er ferdig mekker du biffen ved å slenge fram noen dyre øredobber eller lignende :thumbup:

Endret av Slettet+1242
Skrevet

Møe bra forslag her!

Tror vi kjører armbånd i sølv, som det går an å henge på sånne minnegreier.. Damer digger jo det vet jeg, og så er det jo veldig lett å gi hu ett nytt anheng hver gang jeg synes hun fortjener en liten ekstra oppmerksomhet. :thumbup:

Skrevet
Et smykke er kanskje litt mye.. Men et fint armbånd hadde jeg blitt veldig glad for i vertfall  :love:

5211645[/snapback]

Er ikke armbånd smykker?

Broren min ga et slikt armbånd til dama si, hun ble overlykkelig. Men er slike armbånd populære fortsatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...