SimDaDim Skrevet 26. november 2005 Rapporter Del Skrevet 26. november 2005 Jeg er helt fersk i Cubase SX 3, og har endelig klart å få lyd fra PCen når jeg spiller på keyboardet. Jeg lurte på om det finnes noen gode guider som forklarer litt hvordan cubase funker. Jeg er helt blank, klarer ikke engang å spille av en sang. Noen som har noen gode linker? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 27. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Bump, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Hva med å sjekke Steinbergs hjemmesider? Dersom du har lovlig versjon skal du få tilgang på masse info, forum og sånt. Steinberg.net Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. november 2005 Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Det er nok lite trollig at han har lovlig versjon. at han har betallt flere tusen for et program han ikke vet hvordan man skal bruke er ikke veldig sannsynlig. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 27. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2005 Spørsmålet er ikke om jeg har lovlig versjon eller ikke, men hvor jeg kan få tak i gratis hjelp i hvordan jeg skal bruke det. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2005 Fant nå selv en god side for dette på norsk. Sjekk ut: http://www.musikkteknologi.no/ Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. november 2005 Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 Jeg vil tro at manualen er velig god... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. november 2005 Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 Personlig er det nesten så jeg tror fyren har lovlig versjon, for Cubase SX 3.0 var et helvette å få tak på, og å få til å fungere, på ulovlig vis! ..jeg fikk det aldri til! Men, jeg er enig med trådstarter; Spørsmålet hans var om han kunne få hjelp, ikke om det var en lovlig, eller ikke, versjon av programmet.. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 29. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2005 Mhm, var meget vanskelig å få det til å funke på ulovelig vis Bone, den er jeg enig i.... Tryna hele tiden Lenke til kommentar
riktig Skrevet 30. november 2005 Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Det er dog mulig å få det til å funke, men for å være ærlig driter jeg i om det står H2O eller Steinberg på din versjon. Sjekk som sagt Steinbergs hjemmesider. Du kan lese på forumet, men må være registrert for å skrive, og det krever kode. Leser du musikkpraksis kan du finne cubase-skolen der. Sound On Sound har muligens noe info om saken. Lovlig eller ulovlig versjon, begge har sannsynligvis en help-del som pfd eller annen type. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 30. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2005 Jepp, jeg har fått kommet igang nå. Med litt starthjelp fra http://www.musikkteknologi.no/ , litt prøving og feilig, og en titt i pdf manualen så ser det ut til å gå bra;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå