DuckDuckGoose Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Jeg har et Asus P4P800-E hk som har begynt å få problemer med SATA-disken min.. den vil ikke boote på den lenger.. Så fant jeg ut at kanskje en BIOS oppgradering er bra, men har jo ikke diskettstasjon! Går det an å flashe fra minnebrikke eller en cd istedet for diskett? Takker for svar!
El Fantasma Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Kan du ikke flashe via software? Regner med Asus har software for flashing av BIOS.. Visst ikke, mener jeg det skal gå med en boot CD ja..
underground Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Du kan flashe biosen fra windows ved å bruke programmet ASUS update. Dette programmet skal ligge på cden til hovedkortet. Du finner det også på ASUS.com
underground Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 (endret) Dobbelpost.............. Endret 25. november 2005 av underground
DuckDuckGoose Skrevet 25. november 2005 Forfatter Skrevet 25. november 2005 Problemet er at windows er installert på SATA-disken, så må flashe fra BIOS.. Men har noen flashet BIOS med cd, vellykket?
syntEltric Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 (endret) Har det samme hk selv og har heller ingen diskettstasjon. Bruk ASUS update som ligger på hk-cd, eller som kan lastes ned fra asus.com. Jeg var først litt skeptisk til dette, men nå har jeg oppgradert to ganger uten problemer. Det er lekende enkelt. Endret 25. november 2005 av digitalplacebo
syntEltric Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Problemet er at windows er installert på SATA-disken, så må flashe fra BIOS.. Men har noen flashet BIOS med cd, vellykket? 5205854[/snapback] Vi postet samtidig Det skal være null problem å flashe bios fra cd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå