Gå til innhold

Er det noen som spiller runescape?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
dårlig spill.

grafikken er så dårlig at den ødelegger spillegleden.

vil heller annbefale Knight online eller tibia

5201810[/snapback]

Har spillet RS i 4 år, siden september 2001 (Andrew tok over) og kan fortelle at grafikken var værre da. Men grafikk i et spill er ikke alt, underholdningen er viktigere, og til tross for SNES grafikk og dårlige animasjoner så er RS et utrolig underholdene spill.

Edit: Og det var ikke anbefalinger til MMORPG spill han spurte etter, men om folk spillet RS eller ikke. Litt off topic kanskje?

Endret av Bear^
Skrevet

jeg har en char der, men ikek spilt sidne jeg fikk wow... er ganske høy lvl... men han som anbefaler tibia framfor runescape må ha drukket noen han ikke skulle ha drukket

Skrevet (endret)

Bryr meg egentlig ikke så mye om grafikken. Det som plager meg nå er den konstant prøvinga fra Jagex til å tvinge folk i PvP mot deres vilje.

Btw, heter Thcernobog på RS, men er ikke så mye på der for tiden akkurat nå. PM meg vis du lurer på noe.

Endret av Bear^
Skrevet

gamle grafikken hadde mye fetere stemning :D

nå er det bare mørkt og dårlig. Kan egentlig sammenlignes med overgangen fra worms til worms 3d :(

Skrevet
Jeg spiller det. Heter In Game og er på lvl 62, member. Det eier! :D

5243749[/snapback]

Drit bra :D Jeg har også lyst til å bli medlem, men mamma sier vi får se :mad:

Skrevet

Runescape 2 var klassifiseringen Jagex brukte når de laget den nye versjonen. Nå er det bare Runescape, og for de som liker den gamle versjonen, Runescape classic.

Gamle versjon = RSC

Nye versjon = Runescape

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...