Gå til innhold

TES: Hjelp! Char'en min er i level 1 - Morrowind


Anbefalte innlegg

hailuu

 

Nettopp drept Dagoth Ur, drar til Mournhold og koser meg, dreper det jeg finner etc.

Drar ned til Temple Sewers, møter noen Dunmer som kaster darts på meg. Jeg tenker: "greit nok," og tar fra fram Sunder. så blir jeg treffi av en dart, og jeg mister 1/3 av livet mitt. jeg tenker "WTF, jeg har nesten 300 liv og er i level 52, en Dart dreper ikke så mye". sint tar jeg opp inventory-stats-map-menyen og ser at jeg bare er i level 1.. angsten tar meg

 

noen som vet hva som har skjedd og hva jeg kan gjøre med det?

 

 

nevermind, sikkert en bug, en boot fiksa det :D

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"For future references": Hvis man ikke finner en "lovlig" måte å fikse det på, kan du enkelt sette level eller hvilken som helt annen attributt med konsollen, slik:

player->setXXX Y

Der XXX = health, strength, level, whatever, og Y = et fornuftig tall. F.eks:

player->setSpeed 200

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
"For future references": Hvis man ikke finner en "lovlig" måte å fikse det på, kan du enkelt sette level eller hvilken som helt annen attributt med konsollen, slik:

player->setXXX Y

Der XXX = health, strength, level, whatever, og Y = et fornuftig tall. F.eks:

player->setSpeed 200

5200573[/snapback]

Jepp, jeg skrev noe lignende i dette innlegget. Legg merke til at når du endrer hovedlevelen din, må du lagre og loade igjen for å se endringene. Jeg måtte i hvert fall det.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Pilene til "the black dart gang" er utrolig kule... :)

 

De har en syk damage.

Bruk dem på folk du ikke liker og se dem liiiiiiiide lenge :)

5199789[/snapback]

De dreper fort og jævlig ass...Liiiiide lenge? Åssen da?

5202215[/snapback]

 

Pilene til the black dart gang har f.eks "poisen - 2 for 120 sec" vil vel kalle det å lide lenge.

Du får 4 forksjellige piler hvis jeg ikke husker feil, (et sett fra hvert medlem) mulig noen av dem drepte litt fortere, men er ganske sikker på at det var derfra jeg fikk pilene som hadde lite damage men for veldig lang tid. var de eneste dart's jeg brukte i hele morrowind.

 

Microtom

Endret av microtom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...