Gå til innhold

Hva er det ultimate menyspråket?


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Jeg hadde planer om å lage en animert flashmeny (kun meny) som i hovedsak er rimelig enkel, men ser bra ut, som igjen skal styre en HTML frame. Men nå viser det seg at de fleste fraråder meg å lage en slik meny. Blandt annet leser jeg dette:

 

Loads the link into a frame-set page. If you use farmed web pages you will know what to do with this, if you have never used framed web pages don't. In my opinion Framed pages are a waste of time. Search engines may make a dogs dinner of your site and if a search engine takes you to a page outside the frame-set, you lose all the links and the site useless.

 

Så hva bør jeg egentlig velge, jeg hadde planer om en et sort/hvitt bilde og objekter som endrer farge ettersom jeg beveger musepekeren.

 

Jeg ønsker å benytte noe med høy fleksibiltet.

 

Takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Loads the link into a frame-set page. If you use farmed web pages you will know what to do with this, if you have never used framed web pages don't. In my opinion Framed pages are a waste of time. Search engines may make a dogs dinner of your site and if a search engine takes you to a page outside the frame-set, you lose all the links and the site useless.

Hvis jeg ikke tar helt feil så hadde forfatteren et negativt synspunkt på frames, ikke meny som du spør om her...

 

Personlig har jeg samme mening om frames.

 

Hvis du vil ha en meny som er allsidig og stilig, som også er forsåvig enkelt å lage er css en førsteplass. Hvis du vil ha noe über fancy, gå for flash, noe mellom, gå for javascript.

 

Det er nok en smaksak...

Endret av MC2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...