Gå til innhold

Lurer på ting angående BC expansion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bare lurer på et par ting om ekspansjons pakken.

Blir charactern beholdt, eller må man lage ny ?

Fordi hvis charactern blir beholdt, vil det jo si at dem som IKKE kjøper ekspansjon pakken møter på level 70 når dem ikke KAN levle til 70 engang!

Da blir jo alle som ikke kjøper BC, nødt til å kjøpe den!

Eller hvordan blir det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så folk med exp pack og folk uten kan spille på samme server? Er ulogisk og logisk på samme tid. Alle droppsa osv som finnest i exp pack, skal level 60 kunne skaffe dem? Eller lage blizz masse nye servere for exp pack spillere (som vil koste mer enn katten min)?

Skrevet

Ja man beholder charen sin, man spiller på samme server, er ikke et nytt spill, er ikke noe server for folk med exp, det kommer nye higer lvl våpen, og du kommer til og trenge exp for og bruke de.

Skrevet

Hvor er problemet med at en non-BC lvl60 møter på en BC-lvl70 character? Har du ikke BC kommer du ikke til de nye områdene og items med requirement mer enn lvl60 vil ikke droppe for deg.

BC blir heller ikke et nytt spill. Det blir rett og slett hovedsakelig en portal som du kan gå inn i dersom du har kjøpt BC.

Skrevet

Vil det ikke bli opprettet forskjellige serverer for de med ekspansjon pack og de uten? Hvor ekspansjon serverene blir prioritert mest? Høres litt merkelig dersom alle fortsatt vil kunne spille sammen på samme server :hmm:

Skrevet
Må bare nevne at de nye rasene ikke starter i Outland, så der har du et lite dilemma. Skal en BARE kunne omgås med de nye rasene og ikke få spille dem?

5193449[/snapback]

Ja. Hvor er problemet i det?

Vil det ikke bli opprettet forskjellige serverer for de med ekspansjon pack og de uten? Hvor ekspansjon serverene blir prioritert mest? Høres litt merkelig dersom alle fortsatt vil kunne spille sammen på samme server  :hmm:

5193477[/snapback]

Hvorfor? Jeg vil ikke at alle andre skal bli flyttet vekk fra serveren min, eller at jeg må flytte. De uten expansion betaler de også, så hvorfor skal de bli prioritert mindre?

Skrevet

Blir sikkert som i alle andre mmorpgs. De som tar seg råd til expansion får tilgang til nye områder og dertil hørende quests, mobs, drops osv.

Er aldri blitt laget en ny server for de med expansion til noen andre mmorpgs, så hvorfor skal Blizz gjøre det annerledes?

Skrevet

Ganking, feige level 70s som koser seg med "low levels" som dem kaller det ,altså de level 60. De som ikke har kjøpt expansionspakken.

Da blir jo folk nødt til å kjøpe den, målet til folk er jo å være høyst oppe hele tiden.

Blizzard er sleipe, trenger jeg si mer ?

Skrevet
Blizzard er sleipe, trenger jeg si mer ?

5194521[/snapback]

De er vel omtrent like sleipe som 95% av resten av verden, da målet er å tjene mest mulig penger og ikke drive veldedighet for "low-levels"

Skrevet
Må bare nevne at de nye rasene ikke starter i Outland, så der har du et lite dilemma. Skal en BARE kunne omgås med de nye rasene og ikke få spille dem?

5193449[/snapback]

Ja. Hvor er problemet i det?

Vil det ikke bli opprettet forskjellige serverer for de med ekspansjon pack og de uten? Hvor ekspansjon serverene blir prioritert mest? Høres litt merkelig dersom alle fortsatt vil kunne spille sammen på samme server  :hmm:

5193477[/snapback]

Hvorfor? Jeg vil ikke at alle andre skal bli flyttet vekk fra serveren min, eller at jeg må flytte. De uten expansion betaler de også, så hvorfor skal de bli prioritert mindre?

5194242[/snapback]

For at Blizzard vil tjene penger selvfølgelig! De prioriterer dem som kjøpe ekspansjon pakken, og det blir så til at alle andre må følge etter. For the love of money.

Skrevet

det som Blizzard selv har sagt at de som ikke kjøper ex-packen vil få noen ting, men ikke alt, de vil ikke få tilgang til nye områdene og nye rasene, men jeg vil anta at de får lov til å bli lvl 70 ellers vil jo pvp bli veldig problematisk

Skrevet
det som Blizzard selv har sagt at de som ikke kjøper ex-packen vil få noen ting, men ikke alt, de vil ikke få tilgang til nye områdene og nye rasene, men jeg vil anta at de får lov til å bli lvl 70 ellers vil jo pvp bli veldig problematisk

5195869[/snapback]

SELVFØLGELIG kommer ALLE til å kunne bli lvl 70. Rett før BC kommer, kommer en stoooooor patch med ny lvl-cap, masse nye items, osv.. ALLE får tilgang til dette. Det som blir delt er rasene (uten exp kan du ikke spille de), items (kan sees av alle, men kun brukes av de med exp). Tror dere virkelig blizzard lager en server for exp og en uten? Tenk LITT logisk nå gutta :)

Simen

Skrevet

Mitt eneste problem er at jeg ikke overhode kan fatte at noen folk IKKE vurderer å kjøpe expansion-pakken når den kommer. Er det virkelig noen som syntes at 400-500 kr er for mye til å forsvare et kjøp?

Jeg vil påstå at om man ikke har råd til å kjøpe expansion-pakken, så har man heller ikke råd til å spille wow uansett.

Hadde jeg vært blizzard så ville jeg faktisk gått så langt som å si at UTEN expansion-pakken kan man ikke lenger spille wow.

Skrevet (endret)

uhmm Gamer70`ish: det er jaggu godt du ikke styrer ett stort firma :p (og jada jada du eier sony :p) no pun intended.

uansett til de som snakker om at man må bytte server osv når man kjøper exp pakka.. dette hadde blitt for dumt, wow spilles av mange fordi det er ett sosialt spill og etter noen mnd begynner man og kjenne folk (tja.. jo.. ja.. litt så) ingame, og man får da sin egne lille koslige wow gjeng man vanker med. hvor mange tror dere ikke hadde sluttet og spille hvis plutselig 1/2 av den gjengen blei borte fordi de har råd til exp pakke og ikke dere?

neida, det blir nok de samme gamle gode serverne med en liten tweak og litt mer krydder i hverdagen for de som har råd til det :)

btw:

4.1Q What Race tallents/skills do the blood elves got?

4.1A

- Dodge (passive)

- Mana tap (leech mana)

- Arcane Torment/Torrent (Stop casters)

:ohmy: nørf!

Endret av -=Toasted=-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...