B4stian Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Trenger et enkelt program eller en mal i Excel for dette... Lenke til kommentar
valentino Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Begge deler fungerer. Dersom du er vant til T-konti og avlutning av regnskap er ikke Excel noe problem. Med et regnskapsprogram får du kanskje litt enklere brukergrensesnitt. Jeg har ikke prøvd regnskapsprogram selv, bare sett kjapt at andre bruker de. Jeg forstår det sånn at regnskapsprogrammet gjør avslutningen for deg og regner ut nøkkeltall. Om jeg tar feil her så håper jeg noen med mer erfaring kan rette det. Edit: ser nå at du ikke spør hva som fungerer best, men sier at du trenger det. Kan ikke hjelpe deg med navn på enkle regnskapsprogram. Mal i Excel er ikke noe problem å lage om du ønsker det. Mvh. Valentino Endret 22. november 2005 av valentino Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Her er en veldig generell regnskapsmal fra økonomien. Husreg_R_med_formler.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå