Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye hi-lux vs king cab


caton

Anbefalte innlegg

Hei skal nå kjøpe meg ny bil og setter brukskvalitet høyt, og liker og komme meg frem.

Ser Hi-lux nå kommer med en ny og finere versjon, samtidlig som king cab ikke er å forakte. Noen som har meninger om dette valget, som er verd å tenke på?

Fins det noen av toyotas tundra el tacoma her til lands ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ville anbefalt deg å vente 6 måneder ..

eneste grunnen til at hilux har den slappe motoren er fordi de ikke klarer å lage mange nok av den nye ...

 

Det finnes hvertfall 1 Tacoma X-runner her i landet (Sports utgaven)

er fullt mulig å regge en tundra eller tacoma i norge så er bare å hente inn en av de..

kan også hente en hilux fra spania.. der har de en 3liter

men lang historie kort .. Hilux er en mye mer potent bil enn King Cab..

Nye hilux er også bygget med Modifisering i tankene (for å gjøre det lettere for bla artic trucks)

Lenke til kommentar

Prøvekjørte og bestilte ny Hilux i dag. Det ble en X-cab på meg.

Selv ble jeg positivt overrasket over motoren, selv om det er 102hk utgaven. Selv i bratte stigninger hadde den mer å gi....da selvfølgelig ulastet.

Bilen er bygget for å kjøre relativt tung last i ulent terreng, ikke for å kjøres fort med. Det må man ta i betraktning.

 

Bilen er som kjent vesentlig forbedret innvendig. Fortsatt litt spartansk i forhold til en normal personbil, men betydelig bedre enn tidligere.

 

Jeg skal ikke på noen måte påstå at King Cab er en dårligere bil, men jeg tror kanskje bruktbilverdien på en Toyota er bedre. Det har jo betydning når du en gang skal selge den.

post-66436-1133192670_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...