Gå til innhold

noen som har fått beskjed fra spiderman ang.360?


trondtrond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det som er litt trist med Spideman nå.

I butikken her i Bergen hvor jeg forhåndsbestilte, så har de ikke en liste i form av kø og hvem var først.

De har kun streker for antall forhåndsbestillinger.

Hvis de får færre konsoller en streker forhåndsbestilt, så risikerer en med måneden august på kviteringen sin å ikke få konsoll, fordi han kom klokken 15:00 og de med oktober og november på kviteringen var innom tidligere og støvsugde markedet.

Lenke til kommentar
Det er vel mer eller mindre sikkert at de får den inn til 2. desember..

 

Ringte dem, de sa at de fikk inn "en del maskiner", de ikke holder åpent natt til fredag, og at de får dem den 2. des.  :)

 

EDIT: Dette var i Oslo, ved Karl Johan.

5185940[/snapback]

 

sa de at du fikk din den 2.des? når ar det du forhåndsbestilte den a? skal ikke de fleste butikkene få den rundt 30.11 a? så de får sendt dem ut til den 2 des?

Lenke til kommentar

Jeg var selv innom Spiderman i Oslo of frhåndsbestilte x360. Er vel 2-3 uker siden nå. Jeg ringte dem i forrige uke spurte om jeg var sikkra ett eksemplar. Svaret jeg fikk var:

 

"Du har forhåndsbestilt og hvis vi får det antallet som vi er blitt lovet så er det INGENTING som tilsier at du ikke skal få den, MEN du må hente den på fredagen, da alle forhåndsbestillinger som ikke er hentet da blir solgt på lørdagen"

Lenke til kommentar

hehe, får se da.. men tror det blir en liten svipptur innom tidlig tidlig den dagen ass! tror det skal gå bra! da slipper jeg å leve i usikkerhet! kan man si.. eller tror du ikke det er greit at jeg bare tar med legitimasjonen hans dit a?

sjangsene er små for at noen bare bøffa legget til en kar, gikk inn på spiderman og satsa på at han hadde en forhåndsbestilling!? eller?

Lenke til kommentar
Jeg var selv innom Spiderman i Oslo of frhåndsbestilte x360. Er vel 2-3 uker siden nå. Jeg ringte dem i forrige uke spurte om jeg var sikkra ett eksemplar. Svaret jeg fikk var:

 

"Du har forhåndsbestilt og hvis vi får det antallet som vi er blitt lovet så er det INGENTING som tilsier at du ikke skal få den, MEN du må hente den på fredagen, da alle forhåndsbestillinger som ikke er hentet da blir solgt på lørdagen"

5187101[/snapback]

 

Godt å vite, bestilte for 3-4 uker siden og kommer til å møte opp klokka 10 for å få den så burde være nesten garantert å få den. YES!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...