Gå til innhold

Støysvak DVD-brenner til ca 500,-


assi4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet noen støysvake dvd-brennere til ca 500,-? Har kjøpt en nec 4550, men synes den bråker litt vel mye, og ville gjerne hatt en litt roligere.. Har prøvt å stille ned hastigheten på spilleren og, men det virker bare for cder og ikke dvdene ser det ut til..

5183869[/snapback]

 

Jeg har en Aopen som kostet 600 på Digital Impuls. Lager nesten ikke lyd pga sånn ny teknologi sak. Følger også med sånne plast saker så man kan bytte farge på spilleren. Klikk her!

Lenke til kommentar
Jeg har en Aopen som kostet 600 på Digital Impuls. Lager nesten ikke lyd pga sånn ny teknologi sak. Følger også med sånne plast saker så man kan bytte farge på spilleren. Klikk her!

5186127[/snapback]

 

Bare obs på at brennekvaliteten med AOPen er svært dårlig - så jeg vil ikke anbefale den til noen, med mindre man LIKER å få uleselige plater med mange platemerker.

 

Alle 16x DVD-Brennere bråker mer eller mindre, men synes vel at BenQ DW1640 er litt roligere enn gjennomsnittet.

Lenke til kommentar

Antar det ikke er støyen når du brenner plater som er problemet ? Du vil altid ha denne støyen når du brenner eller kopierer med mindre du vil redusere hastigheten her og det vil du vel ikke ?

Det som jeg synes er et problem er at en del spillere som f.eks NEC går alt for for når du spiller av video etc som ikke trenger stor hastighet. Her kan du bruke NERO DriveSpeed og justere ned hastigheten på spilleren slik at den blir lydløs når du ser film :thumbup:

Lenke til kommentar

Takker for tips! Men på både nero drivespeed og cd-bremsen kan jeg bare styre hastigheten til lesing av cder og ikke dvder av en eller annen grunn.. Har litt problemer med denne spilleren ellers og, den klarer nesten aldri å lese cder bare dvder. Derfor blir det enda mindre vits å stille hastigheten på cd-lesing ned :p Men har sendt den i retur og håper at den nye bråker litt mindre også med det samme :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...