Gå til innhold

Netscape 7.0


klingtai

Anbefalte innlegg

Jippi!! De har klart det! :smile:

 

Netscape har laget en browser som er skikkelig kjapp. Det er mulig at den slår IE6 også.

Netscape er ikke treg lenger!! :smile:

Slå et slag for den frie verden! Last ned og bruk Netscape/Mozilla istedet for IE!

 

*hopper av begeistring* :lol:

 

runmad :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: runmad på 2002-08-29 20:57 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker Mozilla 1.1 nå, og den er veldig bra. Orket ikke mer Opera (noe av det mest bøggete jeg har vært borti). Mozilla støtter det meste av "finesser" fra Opera, som f.eks. hurtig Google-søk og tabs (enklere enn Opera)...

 

Prøv den!

 

[ Denne Melding var redigert av: kingkong på 2002-08-29 23:04 ]

Lenke til kommentar

Har ikke spesielt god er erfaring med NetScape, men det har sikkert blitt bedre siden jeg brukte det( 28K modem-tiden :grin: )

 

Selv holder jeg meg til Opera - verdens beste nettleser?

Det er svært få siter Opera bøgger med pluss at det er raskere og ser bedre ut enn konkurentene. Pop-up stopper og annet snadder er ikke å forakte det heller :wink:

 

Og ikke minst Opera er jo norskt, bare det er jo god nok grunn til å bruke det :razz:

 

Edit: Typo

_________________

Mvh

Eirik Bjerknes Kolstad

Testansvarlig,

Overklokking.no

 

 

[ Denne Melding var redigert av: eirik_bk på 2002-08-30 16:43 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-30 16:17, NuB skrev:

Enklere enn Opera?

Gjør den det enklere enn høyreklikk +scroll? Dette tabber gjennom vinduene, ett vindu per trinn. Man kan velge å få opp tab-vindu på skjermen eller ikke.




 

Tab'ene er enklere enn Opera, jeg bare trykker på scrolle-hjulet for å åpne en link i en bakgrunns-tab (en funksjon jeg bruker mye). Greiere enn Ctrl-shift-alt-venstreklikk som i Opera.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-30 16:57, kingkong skrev:


Tab'ene er enklere enn Opera, jeg bare trykker på scrolle-hjulet for å åpne en link i en bakgrunns-tab (en funksjon jeg bruker mye). Greiere enn Ctrl-shift-alt-venstreklikk som i Opera.


 

Vel, man kan også bruke en av mange fine mousegestures: høyreklikk + ned-opp.

 

Når kommer det en mousegestures plug-in til Windows?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...