Gå til innhold

Vil oppdatere pc'n min, men kva slags område?


Anbefalte innlegg

Sliter litt med å finne ut kva eg skal ønskje meg til jul. Så tenkte eg no som så at pc er noko som alltids går ann å oppdatere litt. Eg kjøpte den ny i mai 2005.

Så om nokon kunne gjeve meg nokre idear til kva område eg kan eventuelt oppdatere? Det må ikkje vere så veldig dyrt.

 

Her er Hardwaren min i dag:

 

MSI k8t Neo 2 Hovudkort

AMD Athlon 64 3200+ prosessor

1024 DDR Ram

Gainward GeForce 6600GT skjermkort

410 GB lagringskapasitet

 

Er open for alle idear. Må ikkje oppdatere, er også open for å gå til annskaffelse av nye ting som er greit å ha på pc'n...

 

For dei som lurer: Eg bruker pc'n til litt onlinespilling, men for det meste msn, downloading (film, musikk osv.), surfing og musikk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trur du eg ville merke noko spesielt forskjell om eg hadde kjøpt 1024 meir med ram/minne?

5178758[/snapback]

Nei, tror ikke det har noe for seg. Hadde du kunnet spille spill på full grafikk, tror jeg jeg ville satset på en brikke til, men i ditt tilfelle tror jeg ikke det vil gjøre særlig utslag. :)

Lenke til kommentar

Nei. Skjermkortet mitt er eg godt nøgd med! Når eg først skal bytte det, så kjem eg nok til å bytte det meste.

 

Cpu'en min har eg allereie overklokka med 10%, dvs til en 3500+, og skal nok klokke vidare. Kjøpte meg ein Arctic Cooling Freezer 64 Pro for eit par månedar sidan. Tempen ligger på 42 i passivt modus.

Lenke til kommentar

Tviler på at du spiller BF2 .. det går fint å spille med 1G ram, men det går mye beddere å spille med 2G..

enig i at han sikkert burde oppgradere skjermkortet, gjerne før rammen også..

 

Eh, er det noe han bør oppgradere så er det skjermkort. Kanskje en god kjøleløsning for cpu også, så kan du klokke den litt.

 

1GB holder i store lass, tull at man trenger mer enda.

5179302[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...