Gå til innhold

demo av Gun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv synes jeg det er utrolig bra, men det er en del ting som er veldig irriterende. Som feks:

-Cut-scenes: De kunne vært utrolig bra, men lyden er ikke syncet med bildet i det hele tatt.

-Varigheten: Å jøje meg så kort dette spillet er!

-Grafikken: Den er desverre bare middelmådig.

Ellers er alt kjempebra, det at man kan ri rundt omkring mellom oppdrag, ta side-oppdrag og andre ting (wanted-posters, gårdsarbeid, sheriff-oppdrag, gull-graving, osv), historien er fabelaktig, skuespillet (gjort av skuespillere som Tom Skerrit, Kris Kristofferson, Tom Jane, Ron Pearlman, osv) er overtruffent, og alt det andre. Ser man på spilelt i en helhet er det veldig bra, men mellomsekvensene og varigheten ødelegger desverre utrolig mye.

Håper på en oppfølger, gjør jeg i allefall. :)

Skrevet (endret)

har nå prøvd Gun.

det falt ikke helt inn i smak. masse brae nye ting som jeg ikke har vært borti før, men spillet mangler litt av vært

Endret av Luchy
Skrevet

Kjempespill; gjorde meg ferdig i går kveld. Dog, som dere sier, spillet har åpenbare problemer med grafikk; jeg har 2 stk 7800 GT i SLI, og det hakkes og slites atskillig mer enn selv tyngre spill (FEAR, HL2 osv). Det synes som det er problemer med tømming av grafikkminnet: Ved lengre tids spilling får jeg klassiske tegn på dette, særlig ved ankomst Dodge og Empire tar det noen sekunder før grafikken lastes, og bakgrunnen blir blå.

Håper det blir tilleggspakker og patcher til dette.

Bernt K

Skrevet (endret)
gidder ikke sjekke men lite tror jeg. det lagger mye. noe som er negativt med spillet

5216668[/snapback]

Heller negativt for din PC. Hos meg går det konstant glatt, selv med alle instillinger på det maksimale. har ikke èn eneste gang opplevd noen form for hakking. Vet ikke hva jeg har i FPS men regner med det er relativt mye (40 eller over).

EDIT: Høres ut som at spillet har problemer med visse skjermkort. Jeg har et ATI Radeon X800GT og en AMD 64 3500-prosessor. Går så det knaker her.

Har personlig aldri likt Nvidia (jeg vet, teit å ikke like et helt merke, når det er det enkelte produktet man skal dømme etter).

Spesielt etter at jeg fikk Battlefield 2, som gikk helt traumatisk dårlig på mitt 6800-kort. Selv når jeg spilte med alle detaljer på lavest mulig og oppløsningen på 800*600, fikk jeg sjelden mer enn 10-15FPS. SKal noen komme og si at det var fordi jeg hadde dårlig hardware? Byttet skjermkort, jeg. Da fungerte alt krystallklart.

Endret av MeTa][iC
Skrevet
det sier jo bare at spillet krever noe synnsykt

5224762[/snapback]

Ikke nødvendigvis. BF2 krever ikke så sinnsykt mye, men likevel fikk jeg maks 10-15 FPS med mitt 6800-kort (joda, det krever en del, men ikke SÅÅÅ mye!).

Kan godt hende at jeg ikke får mer enn 30 PFS om det Underground sier er rett, men jeg synes likevel at det konstant går glatt på min PC (nei, jeg er ikke en av de som mener at så lenge spillet fungerer, går det glatt).

Kan hende at dette spillet, i likhet med BF2 har en god del problemer med Nvidia-kort. Vet ikke helt, jeg. Men jeg vet at spillet går uten et eneste problem. Eneste jeg synes er negativt med spillet er varigheten som er så utrolig dårlig, og at lyden i filmene ikke går i ett med bildene (ganske patetisk feil de har fått til der).

Skrevet

Personlig har jeg ingen problemer med buggene i GUN, for historien og selve følelsen i spillet veier opp for det. Dog kunne jeg ønske at enkelte småfeil i animeringen kunne blitt fikset, men ikke noe stort. Angående grafikk: jeg har på 1024x786 og medium details, og det går helt knakende bra her, selv om jeg har en XP2700 Tbred B og et 6800LE og 1024 mb ram. Gun er nok noe av det feteste jeg noengang har spilt, selv om jeg runda det på en dag.

Skrevet
det sier jo bare at spillet krever noe synnsykt

5224762[/snapback]

Ikke nødvendigvis. BF2 krever ikke så sinnsykt mye, men likevel fikk jeg maks 10-15 FPS med mitt 6800-kort (joda, det krever en del, men ikke SÅÅÅ mye!).

Kan godt hende at jeg ikke får mer enn 30 PFS om det Underground sier er rett, men jeg synes likevel at det konstant går glatt på min PC (nei, jeg er ikke en av de som mener at så lenge spillet fungerer, går det glatt).

Kan hende at dette spillet, i likhet med BF2 har en god del problemer med Nvidia-kort. Vet ikke helt, jeg. Men jeg vet at spillet går uten et eneste problem. Eneste jeg synes er negativt med spillet er varigheten som er så utrolig dårlig, og at lyden i filmene ikke går i ett med bildene (ganske patetisk feil de har fått til der).

5224909[/snapback]

ja det kan godt hende det, men de kunne ha gjort forbedringer med det

Gun er nok noe av det feteste jeg noengang har spilt, selv om jeg runda det på en dag.

5229380[/snapback]

kan ikke si at det er min favoritt av alt det jeg har spilt men ideen er utrolig bra. håper det kommer en oppfølger som er blitt gjort mye forbedringer på

Skrevet

Hei har spillt spillet en stund og det er absolutt å anbefale om man liker den type av spill. Det som gjør dette spillet ekstra bra et stemingen og man føler deg somd en verste cowboyen når man rir rundt og skyter i hytt og pine. Kos dere med dette spillet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...