Gå til innhold

Destroyer of worlds vs. Untamed Blade?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vurderer å oppgradere sverdet mitt, synes det er på tide, og snuser på UTB.

Gidder ikke svi av 550 DKP enda på Ashkandi, fordi jeg skal ha litt andre ting og, men UTB er innenfor rekkevidde....

Jeg lurer på om det er noen på forumet som personlig har prøvd Untamed Blade, enten første-hånd eller hos venner.

Har selv mer enn en gang sperret opp øynene når MS`ene svir som værst, men den teoretiske skaden med dette sverdet er ganske så sinnsyk.

Med AP kalkulert inn blir jo DPS`en på disse to ganske lik.

Så kan du jo diskutere om du vil ha proccen eller litt ekstra HP.

DoW har jo litt ekstra top skade, 296 vs. 289....

Vet det er endel epic warriors her, så mitt lille spørsmål er om noen eventuellt kan si noe om dette? er jo mulig å gå godt over 2000 AP når denne + crusader proccer.

Så mitt enkle spørsmål er: Er det verdt å oppgradere til UTB?

Takker for konstruktive svar :)

Endret av GRendal
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det alle har imot Grendal? Hver gang han lager en post kommer det haugevis av syting over at tråden er unødvendig osv. Greit at noen av trådene er litt unødvendige, men er vel ikke vits å syte over det fordet.

Skrevet
Hva er det alle har imot Grendal? Hver gang han lager en post kommer det haugevis av syting over at tråden er unødvendig osv. Greit at noen av trådene er litt unødvendige, men er vel ikke vits å syte over det fordet.

5175814[/snapback]

Jo, jeg begynner å bli grundig lei.

Svaret er åpenbart uannsett. Untamed blade er bedre.

Skrevet (endret)
hvem var det som lagde en skrytetråd over destroyer of world? og 2-3 tråder om +8 sverd er bedre enn et eller annet annet sverd?

5175806[/snapback]

Skjønner ikke helt hva dette har med saken å gjøre?

Jeg ble veldig glad når jeg fikk det sverdet for noen måneder siden ja....beklager det.......

edit: huff, begynner å angre på at jeg lagde denne tråden...lurte bare på et enkelt spørsmål...men men

Endret av GRendal
Skrevet

Tror det hadde vært bedre for tråden om folk hadde svart på spørsmålet, istedet for å rakke ned på GRendal.

Jeg tror nok at det er verdt å oppgradere til Untamed Blade, men jeg er ingen "ekspert" på området :p

Skrevet

chocke: la moderatorer bestemme om tråden er unødvendig eller ikke svar på spørsmålet hans eller ikke post i det hele tatt.

for å svare selv skal jeg si at jeg ville valgt untamed blade, dessverre har jeg ikke testet noen av våpnene, men når jeg ser på dem syns jeg untamed blade virker bedre... sikkert ikke veldig mye hjelp men men

Skrevet

Slutt å mas om Grendal da, synes dette er en bra post jeg. :)

Jeg ville først sett hvor stor konkurranse det er om UTB, og deretter kjøpt det dersom du kan få det for en fair pris. Men det er vel liten tvil om at det er et bedre sverd

Skrevet
Slutt å mas om Grendal da, synes dette er en bra post jeg. :)

Jeg ville først sett hvor stor konkurranse det er om UTB, og deretter kjøpt det dersom du kan få det for en fair pris. Men det er vel liten tvil om at det er et bedre sverd

5177816[/snapback]

takk for den du..

ja tror UTB er bedre :)

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

"Erebus, lvl 36 Human Warrior - CHROMAGGUS"

I signaturen din. Planlegger godt fremover? ^^

Skrevet

5180446[/snapback]

jepp ^^ gjør det :p

5181144[/snapback]

Har du ditcha Hersis?

Skrevet
hav er det med grendal? han har 3 warriors!! å 2 rogues? hva er vitsen med det?

5183103[/snapback]

Vettapokker jeg :p Han starta rogue på LB, fikk den til 60 på 2 uker, ørten epix så stikker han :mad:

Skrevet (endret)

5180446[/snapback]

jepp ^^ gjør det :p

5181144[/snapback]

Har du ditcha Hersis?

5182303[/snapback]

Han er ikke main lenger, spiller på han i blandt, BWL noen ganger osv.

Endret av GRendal
Skrevet
hav er det med grendal? han har 3 warriors!! å 2 rogues? hva er vitsen med det?

5183103[/snapback]

Vettapokker jeg :p Han starta rogue på LB, fikk den til 60 på 2 uker, ørten epix så stikker han :mad:

5183427[/snapback]

:innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...