Gå til innhold

Selges Civ IV Special Edition i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at Amazon.com har den, men finner det ikke i Norge. Hvis ikke vurderer jeg heller å kjøpe fra Play.com som selger det for £17.99, som er 8 lusne kroner over tollgrensen. Noen som har erfaringer med om dette blir fortollet, eller om tollvesenet ser mellom fingrene med disse kronene?

Skal til London neste helg, men jeg regner med at jeg ikke finner noen lavere pris enn på Play.com.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bah, special edition skulle ha vore i butikken samstundes med den vanlege utgåva :(. No blir eg nødt il å kjøpe denne òg. Riktignok ei lita utgift i høve til det eg brukar på å innreie leilegheita mi no om dagen, men det blir litt surare når eg ender opp med ei "vanleg utgåve" som eg absolutt ikkje har bruk for.

Jaja, eg hadde ikkje gjort det for noko anna spel enn Civ...:) Det kan vel tenkast at Firaxis eller 2K har spekulert litt i moglegheitene for å selge samme spel to gonger til Civilization-fanboys som meg.

Kay

Skrevet (endret)

#På amazon stod svaret, på mitt dumme spørsmål#

Når det gjeld £17.99 så har eg hatt tre spel som har gått igjennom utan noko som helst fortolling dei tre siste mnd.

Men med tanke på at spesical edition vil koste ca 650 + gebyr, mens den vanlige vil koste 208 frå play så er det vel fort å konkludere med at ein cd, tastaturoverlegg og liten ringmanual er ikkje verd 450 ekstra.

Endret av Jankee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...