rstange Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hei! Har nettopp solg min iMac G3, så jeg sitter igjen med noen cd-er med Mac programvare (iWork og iLife blant annet). Så mens jeg venter på at jeg skal få spart nok til å kjøpe meg en PowerBook (trolig over nytt år), må jeg bruke windows Pcene mine... Men jeg savner å bruke noen av apple programene, iPhoto, Keynote...++ Så jeg lurer på om det finnes en måte å få innstalert på windows? Ett ekstra program som kan kjøre disse kanskje? Hehe... Noen som vet? Takk! Mvh. Mr.$tangeland Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Med mindre du har tenkt til å kjøre dem via Mac OS X kjørt i PearPC, så er det ikke mulig. Gjennom PearPC vil det gå relativt tregt. Lenke til kommentar
rstange Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Med mindre du har tenkt til å kjøre dem via Mac OS X kjørt i PearPC, så er det ikke mulig. Gjennom PearPC vil det gå relativt tregt. 5174207[/snapback] ok! hva gjør PearPC? Er det som ett tilegs program i Windows? Eller kjører den uten windows installert? Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Det er en Mac-emulator som kan kjøres i enten *NIX eller Win. Lenke til kommentar
rstange Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Det er en Mac-emulator som kan kjøres i enten *NIX eller Win. 5174626[/snapback] OK! tnks! Lenke til kommentar
toretors Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Vil anbefale http://picasa.google.com/index.html til foto på pc. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Link til hvor man får tak i programmet PearPC? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Link til hvor man får tak i programmet PearPC? 5330222[/snapback] http://pearpc.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå