Gå til innhold

Bytting av telefon


Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en v3 razr på elkjøp nå nettopp.

Syntes det var veldig dårlig lyd i den i forhold til min gamle k700 (mye skraping ved max volum + lavt lyd-nivå) og gikk derfor i butikken for å prøve å bytte den i en annen.

Men den gikk ikke.

De sa bare at man ikke kan bytte inn telefoner eller annet utstyr kjøpt med abonnement...

 

Stemmer dette er det ingen mulighet for å få byttet telefonen?

 

Jeg jobber under mye støy så det er veldig plagsomt at jeg ikke kan høre noe, slik jeg gjorde med min gamle telefon.

 

Takker på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Razr V3 har lav og litt skurrete lyd. Dette er bekreftet av en på jobben min som har denne. Dette vil jeg ikke si er en vesentlig mangel, da telefonen er fullt brukelig, og lyden er god nok. Lyden er feks ikke bedre på Samsung E720.

 

Når det er ditt bruksområde som ikke passer til lydkvaliteten på telefonen så er det nok dessverre lite du kan få gjort i forhold til å bytte, derfor er tipset mitt at når du skal ha ny telefon neste gang, så finner du ut de viktigste kravene dine på forhånd, og finner ut om telefonen du har lyst på fyller de kravene.

 

Om du også spesifikt opplyser kravene dine når du snakker med butikken, og det viser seg at kvaliteten ikke var like god som selger lovet - SÅ har du et klart krav mot butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...