Gå til innhold

Min erfaring med shg.no


Anbefalte innlegg

Bestillte i forrige uke en rambrikke til min laptop. Shg.no var den billigste butikken på denne brikken. Ble litt forundret over hvorfor fraktprisen var høyere enn hos andre nettbutikker. (Dette ble diskutert her)

 

Greit nok vi gir shg.no en sjanse. Fikk rambrikken i dag på postoppkrav, hentet den å reiste hjem for å montere. Til min store overraskelse var det kun en papp plate i pakken, ingen rambrikke! Ok, kanskje de har glemt å legge den i...

Ringte så til shg.no for å melde i fra. Det som sjokkerer meg er den arrogante spydige tonen kundebehandleren har! Han sier også at dette kommer til å ta tid!

 

Er ikke ute etter å henge ut shg.no, vil bare formidle mitt syn og hvorfor jeg ikke kommer til å handle der igjen. Jeg liker god kundeservice og rask levering, velger derfor å betale litt ekstra for å bruke etablerte norske nettbutikker fremover.

Endret av kjellml
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe lignende skjedde med meg og databutikken.com.

 

De har visst filming av pakkeprosessen så de kan gå tilbake og se hva som faktisk er pakket ned i pakken. For min del manglet en P4 2.8GHz CPU (retail boxed sokkel 478 - ja det er et par år siden). I følge han jeg snakka med kunne han se at prosessoren var pakka ned i pakken og jeg fikk direkte skylden for å prøve å svindle de for å få en ekstra gratis CPU! Eventuelt mumla han noe om at posten kunne ha tatt den. Kan jo ikke utelukke det, men pakken så ikke ut til å være åpna så vidt jeg kunne se - så jeg kom ingen vei.

 

Ikke handlet hos dem etter det kan du si...

Lenke til kommentar
Noe lignende skjedde med meg og databutikken.com.

 

De har visst filming av pakkeprosessen så de kan gå tilbake og se hva som faktisk er pakket ned i pakken. For min del manglet en P4 2.8GHz CPU (retail boxed sokkel 478 - ja det er et par år siden). I følge han jeg snakka med kunne han se at prosessoren var pakka ned i pakken og jeg fikk direkte skylden for å prøve å svindle de for å få en ekstra gratis CPU! Eventuelt mumla han noe om at posten kunne ha tatt den. Kan jo ikke utelukke det, men pakken så ikke ut til å være åpna så vidt jeg kunne se - så jeg kom ingen vei.

 

Ikke handlet hos dem etter det kan du si...

5167450[/snapback]

 

hvorfor krevde du ikke å se filmen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...